تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 8:14
کد خبر : 126218

مردم سید محمد خاتمی را قبول ندارند!

مردم سید محمد خاتمی را قبول ندارند!

آرمان شرق-گروه سیاست:آقای خاتمی کاری کرده که نمی‌تواند در توده مردم حضور داشته باشد. رهبری در مجمع تشخیص مصلحت آقای مجید انصاری اصلاح‌طلب را انتخاب می‌کند چرا آقای خاتمی را نمی‌تواند، بگذارد؟ احمدی‌نژاد را می‌گذارد، اما خاتمی را نمی‌گذارد. چون آقای خاتمی یک کاری کرده که نمی‌شود. آقای خاتمی برگردد و خودش را اصلاح‌کند!

«اسدالله بادامچیان»، دبیرکل حزب موتلفه در گفتوگویی که با ایلنا داشت مدعی است که دلیل کم رنگ شدن حضور «سید محمد خاتمی» رئیس دولت اصلاحات در جامعه به دلیل عدم مقبولیت او در بین شهروندان است، میگوید: «من نمیدانم. این را باید از شورای نگهبان پرسید. میدانید که ما برای سالگرد مرحوم عسگراولادی از آقای لاریجانی دعوت کردیم، در هفتههای گذشته هم برای سالگرد آقای حبیبی جلسه داشتیم، از آقای حداد دعوت کردیم. بگذارید یک چیزی را به شما بگویم. من معتقدم دیگر باید از این حالت جناحبندی بیرون بیاییم. یک گروه اصلاحطلب یک گروه اصولگرا، چرا؟ شما مگر در این کشور زندگی نمیکنید؟ سلیقهات این است، پس سلیقهات را در چارچوب قانون اساسی و چارچوب نظام جمهوری اسلامی ولایی انجام بده، من هم همینطور. هروقت هم خواستیم با هم بنشینیم حرف بزنیم و گفتوگو کنیم. شما قبلا بحث آقای خاتمی را مطرح کردید.

من که با آقای خاتمی دعوا نکردم. نصیحت هم کردیم. نامهای برای روزنامه شرق نوشتم که چهار نامه را چاپ کرده، در نامه چه نوشتم؟ ۷ نامه در حزب موتلفه نوشتیم، آنها ۳ تا را جواب دادند، بقیه را جواب ندادند. چرا این کار را میکنیم؟ زیرا کشور برای همه است، ما شعار ایران برای ایرانیها را اجرا میکنیم. اما این افراد میگویند، هرکسی پیام دوم خرداد را نفهمیده باید برود کنار. من اسامی ۸۰۰ و خوردهای از مدیران را نوشتم که جایگزین شدند. در اینجا هم آقای رحمانیان نوشت که آقایان دوران حذف گذشته است.

من میگویم چه کسی میخواهد تو را حذف کند؟ تو خودت را حذف میکنی. تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز! بیا یک شکلی رفتار کن که نشود. وگرنه چرا همین الان آقای خاتمی نمیتواند بین مردم حضور پیدا کند؟ زیرا مردم او را قبول ندارند. چه خوشمان بیاید چه بدمان بیاید. من با پدرش مرحوم روحالله و با خودش رفیقم. هنوز عکسهایی را که او را به حزب موتلفه دعوت کردیم وجود دارد که با هم میخندیم، دعوا که نداریم. اما آقای خاتمی کاری کرده که من نمیتوانم او را به شورای مرکزی حزب دعوت کنم.

آقای خاتمی کاری کرده که نمیتواند در توده مردم حضور داشته باشد. رهبری در مجمع تشخیص مصلحت آقای مجید انصاری اصلاحطلب را انتخاب میکند چرا آقای خاتمی را نمیتواند، بگذارد؟ احمدینژاد را میگذارد، اما خاتمی را نمیگذارد. چون آقای خاتمی یک کاری کرده که نمیشود. آقای خاتمی برگردد و خودش را اصلاحکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.