تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 6:57
کد خبر : 145477

پرسولیس نیاز به درخشش ستاره‌های خود دارد

پرسولیس نیاز به درخشش ستاره‌های خود دارد

آرمان شرق-گروه ورزش:ترابی که فصل قبل و در مقطع پایانی لیگ درخشید و یکی از عوامل مهم قهرمانی‌های پرسپولیس بود می‌تواند موتور محرکه تیمش مقابل شمس آذر قزوین باشد و تیمش را برنده از زمین بیاورد. مدل بازی او به گونه‌ای است که هم در گلسازی هم گلزنی می‌تواند برای پرسپولیس موثر باشد به شرطی که شرایط بدنی و ذهنی او برای درخشش در مسابقات حساس فراهم باشد.

پرسولیس نیاز به درخشش ستاره‌های خود دارد

پرسپولیس بهترین ورژن ترابی را می‌خواهد

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در فاز حمله طی سه فصل گذشته همواره متکی به ستاره‌هایی مثل وحید امیری و مهدی ترابی بوده است.

در این فصل بعد از رسیدن به بازی‌های حساس هم ترابی هم امیری مصدوم شدند که ترابی بعد از دو ماه دوری از میدان برگشت اما امیری همچنان دور است.

ترابی هم از زمانی که برگشته روند پرنوسانی داشته و در برخی مسابقات در حکم ستاره و بازیکن همه کاره خط میانی ظاهر می‌شود اما در برخی مسابقات بخصوص در نیمه‌های دوم افت کرده و کاری از پیش نمی‌برد.

ترابی بعد از بازگشت از مصدومیت و سرماخوردگی در تاجیکستان گل زیبایی مقابل استقلال دوشنبه به ثمر رساند اما در مصاف سرنوشت ساز با الدحیل با وجود ثبت آماری درخشان نتوانست باعث صعود تیمش شود. ترابی در بازی هوادار روی تک گل سه امتیازی سرخ‌ها نقش اساسی را ایفا کرد اما در دربی باز هم کاری از پیش نبرد.

1964545

شماره ۹ تکنیکی سرخ‌ها در اهواز مقابل استقلال خوزستان نیز در مقابل سد بزرگ دفاعی میزبان کاری از پیش نبرد تا روند پرنوسان او در بازی‌های اخیر ادامه داشته باشد.

ترابی که فصل قبل و در مقطع پایانی لیگ درخشید و یکی از عوامل مهم قهرمانی‌های پرسپولیس بود می‌تواند موتور محرکه تیمش مقابل شمس آذر قزوین باشد و تیمش را برنده از زمین بیاورد. مدل بازی او به گونه‌ای است که هم در گلسازی هم گلزنی می‌تواند برای پرسپولیس موثر باشد به شرطی که شرایط بدنی و ذهنی او برای درخشش در مسابقات حساس فراهم باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.