تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 11:01
کد خبر : 134597

لغو اردوی پرسپولیس در ترکیه با مخالفت کدام نهاد؟!

لغو اردوی پرسپولیس در ترکیه با مخالفت کدام نهاد؟!

آرمان شرق-گروه ورزش:در شرایطی که تیمهای سپاهان و تراکتور، مدعیان درجه یک قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم در ترکیه اردو برپا کرده‌اند، با اردوی تیم پرسپولیس مخالفت شده است.معلوم نیست این اعلام لغو اردو در آستانه پرواز، چقدر برای باشگاه سرخ پایتخت ضرر و خسارت در پی داشته است.

لغو اردوی پرسپولیس در ترکیه با مخالفت کدام نهاد؟!

لغو اردوی پرسپولیس در ترکیه با مخالفت کدام نهاد؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ در شرایطی که تیمهای سپاهان و تراکتور، مدعیان درجه یک قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم در ترکیه اردو برپا کرده‌اند، با اردوی تیم پرسپولیس مخالفت شده است.

معلوم نیست این اعلام لغو اردو در آستانه پرواز، چقدر برای باشگاه سرخ پایتخت ضرر و خسارت در پی داشته است.

قرار بود برنامه آماده سازی پرسپولیس در ترکیه دنبال شود، اما این اردو لغو شده و تیم باید در داخل کشور خودش را آماده بازیهای لیگ کند. مشخص نیست اردوی استقلال در ترکیه نیز لغو خواهد شد یا خیر؟

پرسپولیس که مرحله اول آماده‌سازی خود برای شروع فصل جدید را در استادیوم شهید کاظمی دنبال می‌کند، قرار بود برای مرحله بعدی راهی ترکیه شده و ضمن افزایش فشار تمرینات، چند دیدار تدارکاتی نیز در نظر بگیرد.

از روز گذشته اما شایعاتی مبنی بر احتمال لغو این اردو شکل گرفته بود و در نهایت اما گفته شد که قرار است با یک روز تاخیر، سفر هشت روزه سرخپوشان به مقصد ترکیه از روز جمعه دنبال شود.

اکنون اما به صورت قطعی به بازیکنان و اعضای تیم اعلام شده که این اردو لغو شده و برنامه آماده‌سازی تیم در تهران دنبال خواهد شد.

یحیی گل محمدی هفته اخیر برای انتخاب کمپ راهی این کشور شده بود ولی گویا همه تحقیقات سرمربی پرسپولیس بی اثر بوده و قرار نبود اردویی برپا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.