تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 14:26
کد خبر : 52496

پوتین از خطر وقوع جنگ هسته ای گفت

آرمان شرق: رئیس جمهور روسیه احتمال وقوع جنگ هسته ای را ارزیابی کرد. به گزارش  آرمان شرق به نقل از  اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود گفت: جنگ هسته ای می تواند منجر به نابودی بشریت شود، از اینرو باید ابزارهای بازدادنده حفظ شوند تا به کاهش استفاده از سلاح

آرمان شرق: رئیس جمهور روسیه احتمال وقوع جنگ هسته ای را ارزیابی کرد.

به گزارش  آرمان شرق به نقل از  اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود گفت: جنگ هسته ای می تواند منجر به نابودی بشریت شود، از اینرو باید ابزارهای بازدادنده حفظ شوند تا به کاهش استفاده از سلاح های هسته ای شوند که خارج از کشور درباره آن صحبت می شود.

پوتین گفت: گرایش در راستای افزایش احتمال استفاده از جنگ افزار هسته ای وجود دارد. به عنوان مثال در غرب ایده هایی برای استفاده از جنگ افزار هسته ای کم قدرت وجود دارد. به کار بردن چنین تسلیحاتی می تواند به یک فاجعه جهانی منجر شود.

رئیس جمهور روسیه افزود: ایده استفاده از موشک بالستیک وجود دارد. ممکن است که یک زیردیایی در اقیانوس آرام یک موشک بالستیک را شلیک می کند، اما واقعا کسی نمی داند که این موشک هسته ای است یا خیر. این موضوع واقعا خطرناک است.

امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران، کنفرانس مطبوعاتی سالانه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آغاز شده و ولادیمیر پوتین به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.