تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 20:17
کد خبر : 147503

فهرست زمستانی جدید جواد نکونام!

فهرست زمستانی جدید جواد نکونام!

آرمان شرق-گروه ورزش:جواد نکونام در لیست جدید خود برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم، نام چند ستاره جوان و البته چند بازیکن سابق آبی‌ها را ردیف کرده است.

فهرست زمستانی جدید جواد نکونام!

این هم فهرست زمستانی جدید جواد نکونام!

به گزارش “ورزش سه”، لیست کهکشانی اولیه جواد نکونام برای نقل و انتقالات زمستانی خیلی زود از دستور کار خارج شد و مشخص شد بازگرداندن لژیونرها به فوتبال ایران لااقل برای استقلال ممکن است.

در ادامه سرمربی موفق استقلال در لیگ بیست و سوم ترجیح داد بازیکنان داخلی را در لیست خود جای دهد اما باز هم رقابت با باشگاه‌های طرف حساب در مسیر قهرمانی مانع از تکمیل پروسه مذاکره شد.

اتفاقی که باعث شد نکونام با اعمال برخی تغییرات در لیست خود، مسیر دیگری برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم در پیش بگیرد. تازه‌ترین اخبار از اردوگاه آبی حاکی از این است که جواد نکونام برای تقویت تیمش در مرکاتوی زمستانی، روی دو ستاره جوان لیگ برتر دست گذاشته و در کنار این بازیکنان، سه بازیکن سابق استقلال و بازیکن محبوب خود در فولاد را نشان کرده است.

صحبت از جواد آقایی‌پور، پدیده استقلال خوزستان در لیگ بیست و سوم نیز در میان است. بازیکنی که به‌شدت مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفته بود و مدیران دو باشگاه مذاکرات جدی نیز با یکدیگر داشته‌اند.

1969092

محمدحسین اسلامی، بازیکن جوان ذوب‌آهن است که در ابتدای فصل هم مدنظر نکو قرار داشت ولی حضورش در جمع آبی‌پوشان منتفی شد و ذوبی‌ها با حضور او در استقلال مخالفت کردند.

1921287

اما نکونام در ادامه فهرست مدنظر خود به سراغ امیرحسین حسین‌زاده، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری، سه بازیکن پیشین استقلال، رفته و نام آنها را نیز برای جذب در نیم‌فصل در دستور کار قرار داده است.

1942739

پای ثابت تمام لیست‌های نقل و انتقالاتی نکونام در سال‌های اخیر هم یک نفر است؛ فرشاد احمدزاده، وینگر چپ‌پا و آماده سپاهان که سابقه کار با نکونام در فولاد را در کارنامه دارد.

چندی پیش بود که نیکفر اعلام کرد که سپاهان با جدایی فرشاد احمدزاده مخالفت خواهد کرد ولی با این حال، آبی‌ها برای جذب این بازیکن نیز تلاش خواهند کرد.

حالا توپ بار دیگر به زمین مدیریت استقلال افتاده و باید دید علی خطیر برای برآورده کردن خواسته‌های جواد نکونام در جهت تقویت آبی‌پوشان تا چه اندازه موفق خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.