تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 14:46
کد خبر : 141561

رقابت احتمالی دو ایرانی در آسیا!

رقابت احتمالی دو ایرانی در آسیا!

آرمان شرق-گروه ورزش: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سومین هفته خود را هم سپری کرد و دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس توانستند با برتری مقابل حریفان خود به صعود از گروه خود امیدوار شوند.این دو تیم فعلا در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار دارند و با توجه به این که تنها سه تیم دوم از پنج گروه به مرحله حذفی صعود خواهند کرد اگر سپاهان و پرسپولیس نتوانند صدرنشین شوند باید برای حضور در جمع تیم‌های مرحله حذفی با هم رقابت کنند.

رقابت احتمالی دو ایرانی در آسیا!

شفقنا ورزشی – این احتمال وجود دارد که پرسپولیس و سپاهان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به رقابتی غیر مستقیم بپردازند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سومین هفته خود را هم سپری کرد و دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس توانستند با برتری مقابل حریفان خود به صعود از گروه خود امیدوار شوند.

این دو تیم فعلا در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار دارند و با توجه به این که تنها سه تیم دوم از پنج گروه به مرحله حذفی صعود خواهند کرد اگر سپاهان و پرسپولیس نتوانند صدرنشین شوند باید برای حضور در جمع تیم‌های مرحله حذفی با هم رقابت کنند.

تا پایان هفته سوم رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا امتیاز تیم‌های دوم گروه‌های پنج گانه منطقه غرب به شرح زیر است :

نوف باخور: ۷ امتیاز – صعود ✅

 نسف قارشی: ۶ امتیاز – صعود ✅

 پرسپولیس: ۶ امتیاز – صعود ✅

 سپاهان: ۴ امتیاز – حذف

 الفیحاء: ۳ امتیاز حذف ❌

البته این نکته قابل ذکر است که سپاهانی‌ها با یک بازی کمتر در مکان چهارم جدول تیم‌های دوم قرار گرفته‌اند و آنها می‌توانند با برتری در دیدار معوقه مقابل الاتحاد حتی به صدر جدول گروه خود برسند صعود خود را به اما و اگر نکشانند.

بعد از رقابت‌های تنگاتنگ پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر حالا احتمال رقابتی حساس دیگر بین این دو تیم ایرانی در آسیا هم وجود خواهد داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.