تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 23:00
کد خبر : 151329

اعتراض پرسپولیس به رای محرومیت عالیشاه

اعتراض پرسپولیس به رای محرومیت عالیشاه

آرمان شرق-گروه ورزش: باشگاه پرسپولیس، امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در اعتراض به حکم دستور موقت صادره برای امید عالیشاه لایحه‌ای را تنظیم کرد که امروز تقدیم فدراسیون فوتبال می‌شود. 

اعتراض پرسپولیس به رای محرومیت عالیشاه

ایسنا: با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کاپیتان پرسپولیس محروم شد.

حسب گزارش مقامات رسمی مسابقه بین تیم‌های گل گهر و پرسپولیس از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و دوم فوتبال در شهر سیرجان، تخلفاتی از سوی امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس منعکس شده و از آنجایی که تخلفات حادث شده مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی ناشی از نشر اکاذیب علیه داور مسابقه ، در خور صدور قرار دستور موقت است.

لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، عالیشاه از همراهی تیم خود محروم است و باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

باشگاه پرسپولیس به رای دستور موقت محرومیت برای کاپیتان این تیم اعتراض کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در اعتراض به حکم دستور موقت صادره برای امید عالیشاه لایحه‌ای را تنظیم کرد که امروز تقدیم فدراسیون فوتبال می‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت نسبت به اعمال محرومیت برای امید عالیشاه تا زمان رسیدگی به پرونده مربوط به اظهارات وی در بازی با گل‌گهر سیرجان اقدام کرد.

بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز بر این اساس، امروز لایحه‌ای را تنظیم نمود.

باشگاه پرسپولیس در این لایحه ضمن ارائه دفاعیات، به این که برای موضوعی در این سطح دستور موقت صادر شده است نیز اعتراض دارد و امیدوار به لغو آن تا رسیدگی به موضوع تا زمان صدور حکم است.

پرسپولیس روز جمعه در تهران در یک بازی حساس میزبان تیم ملوان بندرانزلی است و با رای صادر شده کاپیتان تاثیرگذارش را در اختیار نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.