تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 22:42
کد خبر : 139939

سرمربی الدحیل: پرسپولیس خیلی خطرناک است

سرمربی الدحیل: پرسپولیس خیلی خطرناک است

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی الدحیل قطر درباره رویارویی با پرسپولیس تاکید کرد: با تیم خیلی خطرناکی روبرو هستیم که بازیکنان خیلی خوبی دارند. باید با آنها مقابله کنیم و تمام امتیازات این بازی را بگیریم.

سرمربی الدحیل: پرسپولیس خیلی خطرناک است

پرسپولیس خیلی خطرناک است/ دنبال قهرمانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر با اشاره به تاکتیک های پرسپولیس گفت: حریف خیلی خطرناکی پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، هرنان کرسپو در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به بازیکنانم و توانایی آنها برای کسب نتیجه‌ای خوب مقابل پرسپولیس اطمینان دارم. خیلی حرفه‌ای و با تلاش زیاد کار می‌کنیم تا در این تورنمنت تأثیرگذار باشیم.

سرمربی الدحیل قطر درباره رویارویی با پرسپولیس تاکید کرد: با تیم خیلی خطرناکی روبرو هستیم که بازیکنان خیلی خوبی دارند. باید با آنها مقابله کنیم و تمام امتیازات این بازی را بگیریم.

او درباره پیوستن فلیپ کوتینیو تاکید کرد: از اینکه به جمع ما آمده تا از توانایی‌هایش استفاده کنیم خوشحالم؛ حتی اگر مانند بازی قبلی به مدت یک ساعت به میدان برود. کوتینیو در بازی با المریخیه یک پنالتی گرفت و گل دوم را با ضربه مستقیم به ثمر رساند. البته او صد درصد آماده نبود. ما دیالو را در اختیار نداریم و اولونگا را در بازی قبلی از دست دادیم اما بازیکنان ملی خودمان را در اختیار خواهیم داشت که می‌توانند خلأ ایجاد شده را پر کنند.

کرسپو با بیان اینکه الدحیل در همه تورنمنت‌ها با انگیزه قهرمانی به میدان می‌رود، تصریح کرد: سال گذشته برای اولین بار، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم که برای ما کافی نیست. ما دنبال قهرمانی هستیم و می‌دانیم که در گروه سختی قرار داریم، اما سخت تلاش می‌کنیم تا امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعد راه یابیم. توانایی بازیکنان ما می‌تواند سبب صعود الدحیل به مراحل پایانی لیگ قهرمانان شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر ساعت ۲۱:۳۰ فردا دوشنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.