تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 23:06
کد خبر : 105584

طی دو سه روز آینده قرارداد کاسیانو برزیلی با پرسپولیس  امضا می شود

طی دو سه روز آینده قرارداد کاسیانو برزیلی با پرسپولیس  امضا می شود

آرمان شرق-گروه ورزش:چندروزی می‌شود شایعه حضور کاسیانو برزیلی در باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود. مطابق با اخباری که از نزدیکان باشگاه به گوش می‌رسد، مذاکره این مهاجم برزیلی با پرسپولیس خوب پیش رفته است. او که فصل گذشته در ویزلا حضور داشته چراغ سبز لازم را نشان داده و آنطور که عنوان شده قرار است طی دو سه روز آینده قراردادش با پرسپولیس را امضا کند.

طی دو سه روز آینده قرارداد کاسیانو برزیلی با پرسپولیس  امضا می شود

به گزارش ۹ صبح، خرید‌های جدید پرسپولیس تمامی ندارد! بعد از تقویت خطوط دروازه، دفاع و هافبک، حالا پرسپولیس در اندیشه خریدن مهاجم است. این تیم که بعد از مصدومیت عیسی آل‌کثیر توانی برای تقویت درست و حسابی خط حمله نداشته، پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر در اندیشه خریدن یک بازیکن خارجی است.

یحیی نیم فصل دوم فصل پیش هم یک مهاجم خارجی به اسم شرزود تمیروف خرد، ولی او هرگز در حدواندازه‌های پرسپولیس نشان نداد. سرمربی پرسپولیس هم در دفاع از این خرید بد گفت که پول زیادی در دست نداشته و مجبور شده این بازیکن را از طریق دیدن ویدیو جذب کند. حالا، اما یحیی و پرسپولیس فرصت کافی برای انتخاب مهاجم جدید را دارند. دقیقا به همین خاطر است که چندروزی می‌شود شایعه حضور کاسیانو برزیلی در باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود. مطابق با اخباری که از نزدیکان باشگاه به گوش می‌رسد، مذاکره این مهاجم برزیلی با پرسپولیس خوب پیش رفته است. او که فصل گذشته در ویزلا حضور داشته چراغ سبز لازم را نشان داده و آنطور که عنوان شده قرار است طی دو سه روز آینده قراردادش با پرسپولیس را امضا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.