تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 10:38
کد خبر : 137023

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه در هر بازه قیمتی؟

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه در هر بازه قیمتی؟

به نقل از گروه بین المللی پل کالا گروه بین المللی پل کالا،عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش برندهای مایکل کورس، سیکو، امپریوآرمانی ،دیزل و…… در ایران. ساعت زنانه یکی از زیباترین اکسسوری هایی است که خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. به همین علت بهتر است تا زمانی که برای

به نقل از گروه بین المللی پل کالا

گروه بین المللی پل کالا،عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش برندهای مایکل کورس، سیکو، امپریوآرمانی ،دیزل و…… در ایران.

ساعت زنانه یکی از زیباترین اکسسوری هایی است که خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. به همین علت بهتر است تا زمانی که برای خرید ساعت مچی زنانه اقدام می کنید، به یک سری ویژگی های مهم توجه داشته باشید. خرید ساعت زنانه چیزی فراتر از انتخاب رنگ و مدل ساعت است. به ویژگی هایی که در ادامه مطرح می کنی توجه کنید و حین توجه به قیمت ساعت مچی  ، آنها را در نظر داشته باشید.

خرید ساعت مچی زنانه

  • نوع ساعت

ساعت ها در انواع مختلف آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ/دیجیتال در بازار موجود هستند. البته ساعت های ال ای دی نیز جزو نمونه های دیگر ساعت مچی در بازار هستند. ساعت های آنالوگ جنبه رسمی تر دارند و ساعت های دیجیتال برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب هستند. ساعت های آنالوگ/دیجیتال نیز برای استفاده های مختلف مناسب هستند.

  • جنس ساعت

جنس ساعت زنانه یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم و اصلی در راهنمای خرید ساعت مچی زنانه است که باید به آن توجه شود. ساعت ها از جنس فلزاتی مانند برنز، تیتانیوم، استیل، نقره، پلاتین، طلا و….. هستند.

  • نوع حرکت ساعت

نوع حرکت ساعت مچی زنانه هم بر قیمت و هم بر نوع حرکت عقربه های ساعت تاثیر می گذارد. منبع تغذیه ساعت ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند؛ مکانیکی، کوارتز(باتری).

  • برند ساعت

یکی از شاخص ترین و بارزترین فاکتورها در راهنمای خرید ساعت زنانه ، برند ساعت است. برندهای مختلف، ساعت هایی با طراحی های مختلف و همچنین بازه قیمتی متفاوت به بازار ارائه داده اند. در ادامه شما را با معروف ترین و پرطرفدارترین برندها آشنا خواهیم کرد.

معروف ترین برند ساعت زنانه

کاسیو ( بازه قیمت ۱۰ تا ۸۰۰ دلار)

در بین برندهای معروف، برند کاسیو یکی از محبوب ترین برندهای ساعت مچی به حساب می آید. کاسیو محصول ژاپن بوده و به مقاومت و دوام بالا معروف است. شما می توانید ساعت های مچی کاسیو را با طراحی ها و قیمت های مختلفی در بازار مشاهده کنید. ساعت مچی زنانه کاسیو بازه قیمت ۱۰ تا ۸۰۰ دلار در بازار شامل متنوع ترین طرح ها و مدل ها است.

رومانسون ( بازه قیمت ۲۰ تا ۹۰۰ دلار )

رومانسون یک برند سوییسی و محبوب است. ساعت زنانه رومانسون بازه قیمتی ۲۰ تا ۹۰۰ دلار از زیباترین طراحی ها برخوردار است. شما می توانید بسته به بودجه ای که برای خرید ساعت مچی در نظر گرفتید، انواع مدل های ساعت رومانسون را مشاهده کرده و مناسب ترین را خریداری کنید. موتورهای ساعت مچی های این برند، جزو بادوام ترین و قابل اعتمادترین موتورهای ساعت مچی در دنیا به حساب می آیند. ساعت مچی های این برند همگی باکیفیت بالا و بهترین مواد و متریال تولید شده اند.

امگا ( بازه قیمت ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار)

ساعت زنانه امگا جزو پرطرفدارترین ساعت مچی های سوئیسی است. ساعت مچی های این برند، جزو لاکچری ترین و گران قیمت ترین ساعت مچی های دنیا به حساب می آیند. ساعت مچی امگا بازه قیمتی ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار کیفیت بالایی دارند و طراحی شان نیز منحر به فرد است. شما می توانید انواع ساعت های سه موتوره با منبع تغذیه باتری یا کوارتز را از این برند خریداری کنید. خوب است تا بدانید نیل آرمسترانگ اولین فضانوردی که به ماه سفر کرد، ساعت مچی امگا را در دست داشت.

مایکل کورس ( بازه قیمت ۱۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار )

یکی دیگر از برندهای شناخته شده و معروف در زمینه انواع ساعت، ساعت های مچی برند مایکل کورس است. اگر به دنبال بیشترین تنوع در ساعت زنانه هستید، برند مایکل کورس پذیرای شماست. ساعت های مایکل کورس بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار جزو زیباترین و با ظرافت ترین ساعت های مچی زنانه هستند. شما می توانید انواع ساعت های هوشمند و غیر هوشمند را در بین محصولات این برند مشاهده کنید. در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار می توانید زیباترین و بادوام ترین ساعت مچی ها را خریداری کنید.

امپریوآرمانی ( بازه قیمت ۱۲۰ تا ۱۲۰۰ دلار )

در بین انواع برندهای ساعت زنانه و به طور کلی ساعت مچی، ساعت های برند امپریو آرمانی جزو باکیفیت ترین و به روزترین مدل ها به شمار می روند. این برند انواع ساعت های هوشمند، دیجیتال، آنالوگ و… را طراحی و تولید کرده است. ظرافت، تنوع و جذابیت ساعت های امپریو آرمانی در دنیا معروف است. ساعت امپریو آرمانی بازه قیمتی ۱۲۰ تا ۱۲۰۰ دلار جزو ساعت مچی های شیک، ظریف و باکیفیتی هستند که می توانید خریداری کنید. این ساعت ها با بندهای استیل، چرم و آلومینیومی در بازار موجود هستند. همچنین می توانید برای خرید ساعت مچی لاکچری و لوکس سراغ این برند بروید.

رولکس ( بازه قیمت ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ دلار)

ساعت مچی های رولکس سوییسی، جزو با قدمت ترین انواع ساعت های مچی به حساب می آیند. ساعت زنانه رولکس بازه قیمتی ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ دلار جزو قدرتمندترین، زیباترین و باکیفیت ترین انواع ساعت مچی های زنانه است. رولکس در سراسر دنیا به اولین ساعت ضد آب معروف است. همچنین ساعت های رولکس اولین ساعت مچی هایی هستند که همزمان قابلیت نمایش دو زمان را دارند. به همین علت جزو قدرتمندترین، گران ترین و لوکس ترین ساعت مچی ها در سراسر دنیا به حساب می آیند.

گروه بین المللی پل کالا

گروه بین المللی پل کالا عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش برند های DIESEL، SEIKO ، MICHAEL KORS، EMPORIO ARMANI و……… در ایران است.

برای اطلاع از قیمت روز انواع مدل ساعت زنانه به وب سایت این شرکت به نشان www.polekala.com  مراجعه نمائید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.