تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 0:35
کد خبر : 137779

خرید مصری استقلال امروز در تهران

خرید مصری استقلال امروز در تهران

آرمان شرق-گروه ورزش:وردا در چند روز گذشته مذاکرات جدی با باشگاه استقلال داشته و این بار بر خلاف دفعات گذشته آبی‌پوشان پیش‌نویس قرارداد را برای این بازیکن ارسال کردند. گفته می‌شود این بازیکن امروز به ایران خواهد آمد تا قرارداد رسمی خود را با استقلال امضا کند.

خرید مصری استقلال امروز در تهران

ماجرای حضور عمرو وردا در استقلال به داستان هزار و یک شب تبدیل شده است. بازیکن مصری که از مدت‌ها پیش خبر حضورش در استقلال مطرح شده بود.

وردا هفته پیش مذاکرات خود را با استقلال آغاز کرد اما سر از راجا کازابلانکا مراکش درآورد و ۱۲ روز پس از عقد قرارداد با این باشگاه مراکشی به دلیل بیماری و شرایط روحی، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و به قبرس رفت تا با دوکسا قرارداد امضا کند اما حاشیه بزرگی برای وی شکل گرفت تا از فرودگاه دیپورت شود و به دلیل مشکلات مربوط به مدارک و ابهام در صحت برخی مدارک شناسایی و هویتی، اجازه ورود به قبرس را به دست نیاورد و در نهایت با پروازی راهی اسکندریه مصر شد و به زادگاهش بازگشت.

وردا در چند روز گذشته مذاکرات جدی با باشگاه استقلال داشته و این بار بر خلاف دفعات گذشته آبی‌پوشان پیش‌نویس قرارداد را برای این بازیکن ارسال کردند. گفته می‌شود این بازیکن امروز به ایران خواهد آمد تا قرارداد رسمی خود را با استقلال امضا کند.

عمرو وردا بازیکن مدنظر استقلال یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال مصر محسوب می‌شود که به اتهام مشکلات اخلاقی از تیم ملی فوتبال مصر کنار گذاشته شد.

او پیش از این هم در تیم پائوک یونان به دلایل انضباطی کنار گذاشته شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.