تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 9:38
کد خبر : 141099

خالص‌سازی به کابینه سیزدهم رسید؟!

خالص‌سازی به کابینه سیزدهم رسید؟!

آرمان شرق-گروه سیاست:در روزهای اخیر زمزمه‌هایی در مورد برکناری او از این سمت مطرح شده است و بسیاری معتقدند که پروژه خالص‌سازی حالا به کابینه دولت سیزدهم هم رسیده است و برخی در ساختار دولت می‌خواهند ضرغامی را از پاستور دور کنند. در ادامه این شایعات روز گذشته معاون پارلمانی دولت به این موضوع واکنش نشان داد.

خالص‌سازی به کابینه سیزدهم رسید؟!

ضرغامی

 

آرمان امروز: باتوجه به فعالیت‌های «عزت‌الله ضرغامی»، در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید به این نکته اشاره کنیم که تا به اینجا با وجود تازه تاسیس بودن این وزارتخاته فعالیت‌های قابل دفاعی داشته است.

به این موضوع هم باید اشاره کنیم که نوع ادبیات و فعالیت این سیاستمدار می‌تواند در بهبود وضعیت توریستی، فرهنگی و … تاثیر گذار باشد.  در روزهای اخیر زمزمه‌هایی در مورد برکناری او از این سمت مطرح شده است و بسیاری معتقدند که پروژه خالص‌سازی حالا به کابینه دولت سیزدهم هم رسیده است و برخی در ساختار دولت می‌خواهند ضرغامی را از پاستور دور کنند. در ادامه این شایعات روز گذشته معاون پارلمانی دولت به این موضوع واکنش نشان داد.

محمد حسینی، معاون پارلمانی دولت درباره برخی اخبار در خصوص برکناری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «من چیزی در این باره نشنیده‌ام و باید از رییس‌جمهور سوال شود.»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.