تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 7:06
کد خبر : 151822

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس/ مربی برزیلی چراغ سبز نشان داد

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس/ مربی برزیلی چراغ سبز نشان داد

آرمان شرق-گروه ورزش:بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک منبع در باشگاه پرسپولیس در اختیار قرار گرفته است، در جلسه درویش و اوسمار، این مربی برزیلی ابراز تمایل کرده که فصل آینده هم به عنوان سرمربی پرسپولیس به کار ادامه دهد.در همین زمینه اوسمار به باشگاه پرسپولیس گفته که به زودی مبلغ پیشنهادی خود را به زودی به باشگاه اعلام خواهد کرد تا توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود. قرارداد این مربی به عنوان دستیار۱۵۰ هزار دلار بوده که در ادامه وقتی به‌عنوان سرمربی انتخاب شد به ۲۵۰ هزار دلار افزایش یافته است.

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس/ مربی برزیلی چراغ سبز نشان داد

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس/ مربی برزیلی چراغ سبز نشان داد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده است.

در شرایطی که هفته‌های پایانی لیگ را پشت سر می‌گذاریم، رضا درویش سعی دارد وضعیت پرسپولیس را برای فصل آینده مشخص کند. او در نخستین قدم پیشنهاد تمدید قرارداد به اوسمار ویرا داده تا به این ترتیب، علاوه بر اینجاد انگیزه برای این مربی در اواخر فصل، شرایط را برای فصل آینده هم تثبیت کند.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک منبع در باشگاه پرسپولیس در اختیار قرار گرفته است، در جلسه درویش و اوسمار، این مربی برزیلی ابراز تمایل کرده که فصل آینده هم به عنوان سرمربی پرسپولیس به کار ادامه دهد.

در همین زمینه اوسمار به باشگاه پرسپولیس گفته که به زودی مبلغ پیشنهادی خود را به زودی به باشگاه اعلام خواهد کرد تا توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قرارداد این مربی به عنوان دستیار۱۵۰ هزار دلار بوده که در ادامه وقتی به‌عنوان سرمربی انتخاب شد به ۲۵۰ هزار دلار افزایش یافته است.

بادامکی: قرارداد اوسمار را تمدید می‌کنیم/ اعلام کردند VAR منتفی شد

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خبر مهمی را در مورد تمدید قریب الوقوع قرارداد اوسمار ویه‌را داد.

حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس در این خصوص گفت: قرارداد ایشان تا آخر فصل است اما بندی وجود ندارد که اگر قهرمان لیگ یا جام حذفی شود، قراردادش تمدید شود.

او با اشاره به احتمال تمدید قرارداد این سرمربی اظهار داشت: هفته گذشته قبل از بازی نفت آبادان، آقای درویش از آقای اوسمار دعوت کردند و پیشنهاد تمدید قرارداد را به ایشان دادند و گفتند بعد از بازی نفت آبادان به این پیشنهاد جواب می‌دهم و فکر می‌کنم فصل آینده هم با ایشان ادامه خواهیم داد.

معاون پرسپولیس در این مورد ادامه داد: اما پرسپولیس یک ویترین خوب برای بازیکن و مربی است و هر بازیکنی که در تیم قرار می‌گیرد، باید بهترین خودش را ارائه کند و هم باشگاه از این سود می‌برد، هم بازیکن یا مربی.

بادامکی، در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: واگذاری در اختیار دولت است و در اختیار باشگاه و وزارت ورزش نیست. اینجور که شنیدیم قرار است فردا آنهایی که تمایل به خرید سهام دارند مدارک‌شان را به خصوصی‌سازی می‌دهند و دوشنبه هم کار انجام می‌شود.

او در مورد واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانک‌ها گفت: این چیزی است که خود ما هم شنیدیم ولی قطعا فردا و پس فردا این اتفاق می‌افتد. اینکه چه بانک‌هایی باشند و با چه درصدی روز دوشنبه اعلام می‌شود.

بادامکی درباره استفاده از VAR در ادامه لیگ گفت: چیزی به ما اعلام نشده ولی ما هم اولش خوشحال شدیم که VAR قرار است در هفته‌های پایانی نظارت کند و فکر می‌کنم عملکرد داوران بهتر هم می‌شود اما باز اعلام کردند که منتفی است. اینکه هفته آخر با VAR باشد، به ما چیزی اعلام نشده و برای ما هم در حد شنیده‌هاست.

او ادامه داد: امیدوارم که برای همه تیم‌ها VAR باشد. البته به شرطی که استادیوم‌ها زیر ساختش را داشته باشند. امیدوارم برای فصل بعد برای همه بازی‌ها باشد تا تیمی متضرر نشود.

بادامکی در مورد احضار اسماعیلی فر به کمیته انضباطی گفت: من هنوز صحنه را ندیدم. یکی دوتا فیلم برایم فرستادند که واضح نبود دانیال چه‌کار کرده است. دانیال بازیکن با اخلاقی است. من آن صحنه را ندیدم.

او در مورد واکنش باشگاه گفت: قطعا باشگاه هم با او صحبت خواهد کرد. کمیته انضباطی هم او را فراخوانده که چیز جدیدی نیست که به سرعت بازیکنان پرسپولیس را فرا می‌خوانند. کاش برای همه تیم‌ها اتفاق بیفتد. من چیز خاصی از او ندیدم‌. من صحنه‌ای که از دانیال دیدم فقط لایک نشان داده بود.

معاون پرسپولیس در مورد تنش‌های اخیر میان استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌هایی که علیه هم صادر کردند، گفت: این تنش‌ها طبیعی است و جزو جذابیت‌های فوتبال است. بیشتر تنش‌ها در مورد داوران است‌. من فکر نمی‌کنم مربی‌های ما چه در زمان آقای گل‌محمدی و چه الان که آقای اوسمار هستند حاشیه‌ای داشته باشند ولی متاسفانه صحبت‌هایی که از اول فصل تا الان شده، باعث این شده که پرسپولیس تحت تاثیر قرار بگیرد.

بادامکی ادامه داد: آنها راجع به تیم ما صحبت می‌کنند و ما همیشه جواب تیم حریف را می‌دهیم. هیچوقت ما شروع نکردیم. هواداران ما توقع دارند که باشگاه ساکت ننشیند. در این هفته‌ها از اعضای تیم خواستیم که تمرکزشان را روی بازی بگذارند و به مسائل دیگر توجه نکنند.

معاون پرسپولیس در مورد انتخاب داوران گفت: انتخاب‌های داوران برای بازی‌های این دو تیم حساسیت ایجاد می‌کند. وقتی یک داور برای بازی ما انتخاب می‌شود که هواداران رویش حساسیت دارند و اشتباه داشته، دوباره انتخاب می‌شود، شبهه برانگیز است و من فکر می‌کنم روی خود داور هم فشار می‌آید. من خواهشم این است در این ۶ هفته نهایت وسواس را به خرج بدهند که داوران هم ضربه نخورند.

او در این خصوص ادامه داد: من برای حریف احترام قائلم ولی در این فصل اینقدر که تیم حریف از نظر مجازی به داوران و سازمان لیگ و تیم ما فشار آورد، بی سابقه بوده. البته این هم برای آنها یک حُسن است چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه ابزارش را استفاده کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.