تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 14:45
کد خبر : 33826

هزار پا رکورد شکست/ فروش ۱۷ میلیاردی

هزار پا رکورد شکست/ فروش ۱۷ میلیاردی

آرمان شرق: فیلم سینمایی “هزارپا” توانست در یک ماه اکران به فروشی معادل ۱۷ میلیارد تومان دست پیدا کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. این فیلم هم اکنون پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۷ به حساب می‌آید. به گزارش آرمان شرق به نقل ازافکارنیوز، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی “هزارپا” به

آرمان شرق: فیلم سینمایی “هزارپا” توانست در یک ماه اکران به فروشی معادل ۱۷ میلیارد تومان دست پیدا کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. این فیلم هم اکنون پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۷ به حساب می‌آید.

به گزارش آرمان شرق به نقل ازافکارنیوز، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی “هزارپا” به کارگردانی “ابوالحسن داوودی” در چهارمین هفته از اکران این اثر منتشر شد.

فیلم سینمایی “هزارپا” توانست در یک ماه اکران به فروشی معادل ۱۷ میلیارد تومان دست پیدا کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. این فیلم هم اکنون پرفروشترین فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۷ به حساب می‌آید.

رضا عطاران و جواد عزتی زوج تازه سینمای ایران این روزها با هزارپا دوران خوبی را پشت سر م گذارند. این فیلم در گام اول توانست با فروش یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در سه روز رکورد فروش افتتاحیه را در تاریخ سینمای ایران جا به جا کند و پس از آن رکورد فروش روزانه سینماها را نیز ارتقا داد.

از نکات مهم جدول فروش هفتگی سینمای ایران در مرداد ماه امسال می توان به ادامه موفقیت‌های فیلم سینمایی/عروسکی “خاله قورباغه” اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.