تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 18:45
کد خبر : 142791

پرسپولیس؛ از خریدهای ناامید کننده تا مصدومیت بازیکنان و …

پرسپولیس؛ از خریدهای ناامید کننده تا مصدومیت بازیکنان و …

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس بدترین روزهای خود را با یحیی گل محمدی تجربه می کند تا جایکه در ۴ بازی اخیر خود تنها ۳ امتیاز کسب می کند. شکست اخیر برابر سپاهان نشان داد که حال این پرسپولیس خوب نیست و تیم یحیی با افت محسوسی مواجه شده است

پرسپولیس؛ از خریدهای ناامید کننده تا مصدومیت بازیکنان و …

شفقنا ورزشی- پرسپولیس در چند دیدار اخیر خود عملکرد ناامید کننده ای داشته است و در گزارشی به مهم ترین دلیل این افت محسوس سرخ پوشان می پردازیم.

پرسپولیس روزهای تلخی را تجربه می کند. سرخ پوشان پایتخت در دیدارهای اخیر خود نه تنها عملکرد ضعیفی از خود نشان داده اند بلکه امتیازات را به هم به راحتی از دست داده اند و این باعث شد تا شرایط برای تیم بسیار سخت شود.

پرسپولیس بدترین روزهای خود را با یحیی گل محمدی تجربه می کند تا جایکه در ۴ بازی اخیر خود تنها ۳ امتیاز کسب می کند. شکست اخیر برابر سپاهان نشان داد که حال این پرسپولیس خوب نیست و تیم یحیی با افت محسوسی مواجه شده است.

در این گزارش به مهم ترین دلایل افت پرسپولیس می پردازیم:

خریدهای ناامید کننده

بدون شک نخستین و مهم ترین دلیل در نتایج ضعیف پرسپولیس در فصل جاری خریدهای ناامید کننده تیم بوده است. سرخ پوشان بازیکنان بزرگی و مهمی را در تابستان از دادند اما مهره های ناامید کننده ای جذب کرده اند. نبیل باهویی نشان می دهد که به  هیچ وجه مهاجم قابل اعتمادی نیست و از طرف دیگر هم شهاب زاهدی تنها در یک بازی توانست ناجی پرسپولیس شود.او در دیدار برابر سپاهان هم از موقعیت بسیار خوبی که به دست آورد نتوانست استفاده کند و در دقایق پایانی هم با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

یاسین سلمانی خریدی بود که می توانست کمک زیادی به پرسپولیس کند اما رباط صلیبی پاره کرد و فصل را از دست داد.

شاید مسعود ریگی تنها خرید مثمر ثمر پرسپولیس باشد که توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد البته کنعانی زادگان هم به استثنای یکی دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشته است.

افت بازیکنان کلیدی

یکی دیگر از دلایل عملکرد ضعیف پرسپولیس در فصل جاری افت بازیکنان شاخص تیم بوده است. ترابی اصلا بازیکن سابق نیست و سعید صادقی هم یک بازیکنان معمولی نشان می دهد و این باعث شده تا تیم در کارهای هجومی به شدت به مشکل بخورد.

کنعانی زادگان، گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی و میلاد سرلک هم نسبت به فصل قبل افت محسوسی کرده اند و این یکی دیگر از دلایل عملکرد ضعیف تیم بوده است.

شاید بتوان گفت علیرضا بیرانوند تنها بازیکنی از پرسپولیس است که در فصل جاری توانسته در حد و اندازه های خود ظاهر شود.

مصدومیت بازیکنان

یکی دیگر از دلایل افت پرسپولیس در بازی های اخیر مصدومیت های شدید و آزار دهند بوده است. پورعلی گنجی و سلمان رباط صلیبی پاره کردند و وخید امیری هم بدترین فصل خود را تجربه می کند و بازی های زیادی را از دست داده است.

از طرف دیگر در بازی های اخیر سرماخوردگی به جان بازیکنان پرسپولیس افتاده است و تقریبا همه تیم را به خود مشغول کرده است.

کادر فنی

بدون شک یکی از مقصران اصلی در کسب نتایج کادر فنی است. مسئولیت نخست در پرسپولیس برعهده یحیی گل محمدی است. او نه تنها در تابستان نتوانستند بازیکنان خوبی را جذب کند بلکه تعویض های او در فصل جاری هم ناامید کننده بوده است. پرسپولیس در دو فصل  اخیر کمبود مهاجم داشته است اما یحیی نتوانسته این مشکل را برطرف کند. تاکتیک های یحیی در پرسپولیس نخ نما و روشن شده است و انگار تیم بزرگ پایتخت به طعمه ای آسان برای هر تیمی تبدیل شده است.

یحیی گل محمدی باید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیمش را تغییر دهد در غیر این صورت روزهای خوبی برای این تیم پرطرفدار پیش بینی نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.