تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 15:43
کد خبر : 147583

توسعه خدمات مددکاری اجتماعی زمینه ساز توسعه سلامت اجتماعی در کشور است

توسعه خدمات مددکاری اجتماعی زمینه ساز توسعه سلامت اجتماعی در کشور است

آرمان شرق-گروه اقتصاد:معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با صدور پیامی به مناسبت روز مددکاری اجتماعی گفت: توسعه خدمات مددکاری اجتماعی در همه بخش‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه سلامت اجتماعی در کشور باشد.

توسعه خدمات مددکاری اجتماعی زمینه ساز توسعه سلامت اجتماعی در کشور است

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده بیدیان به مناسبت روز مددکاری اجتماعی پیامی را صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است…

مددکاران اجتماعی، بعنوان نیرو‌های متخصص و آموزش دیده هستند که بر روی مولفه‌های اجتماعی متمرکز بوده و هستند و در کشور‌های توسعه یافته سالهاست به این مهم پی برده اند که مددکاران اجتماعی بهترین انتخاب برای ایجاد ارتباط بین ارکان گوناگون نظام در سطوح مختلف هستند و در این راستا گام‌های موثری در ظرفیت سازی و توسعه خدمات مددکاری اجتماعی در برداشته و توانسته اند در بستری یکپارچه به افزایش بهره وری و کاهش اتلاف هزینه، انرژی و زمان در ارائه خدمات اجتماعی کمک کنند.

مددکاری اجتماعی با تمرکز بر مشارکت اجتماعی، توانمندسازی، تقویت مسئولیت اجتماعی و عدالت اجتماعی و توجه به تفاوت‌ها، نگاهی همه جانبه به مقوله اجتماعی شدن همه ارکان نظام دارد و می‌توان با ظرفیت سازی، تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌ها و نیز اتخاذ رویکرد‌های نوین در حوزه مددکاری اجتماعی به توسعه سبک زندگی سالم و ارتقای رضایتمندی گیرندگان خدمت کمک کرد.

مددکاران اجتماعی با اجرای برنامه‌های حمایت یابی و مشارکت خیرین و شبکه سازی در حوزه‌های مختلف، نقش تاثیرگذاری در اجتماعی شدن فعالیت‌ها در کشور دارند. از این رو توسعه خدمات مددکاری اجتماعی در همه بخش‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه سلامت اجتماعی در کشور باشد؛ لذا توسعه خدمات مددکاری اجتماعی با بهره گیری از روش‌های نوین و بومی کردن آن‌ها می‌تواند زمینه ساز افزایش مشارکت اجتماعی و بهبود شاخص‌های عدالت در ایران عزیز باشد.

در این راستا ضمن تبریک به مناسبت خجسته سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع)، که در کشور ما روز مددکاری اجتماعی نام گرفته یادآور می‌شوم که با توسعه مددکاری اجتماعی حرفه‌ای، می‌توان بار هزینه‎ای و مشکلات اجتماعی کشور را کاهش داد و با افزایش انسجام و مشارکت اجتماعی، بویژه در سطوح ملی زمینه بهبود شاخص‌ها را فراهم آورد.

در پایان از خداوند متعال برای همه عزیزان پرتلاش در حوزه مددکاری اجتماعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان توفیق و سربلندی خواستارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.