تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 8:44
کد خبر : 143686

تبعات جنگ غزه برای اسرائیل

تبعات جنگ غزه برای اسرائیل

آرمان شرق-گروه بین الملل:مردم فلسطین اشغالی بسیار عصبانی و ناراحت هستند و بسیاری خواهان برگشت به کشورهایی هستند که از آن‌جا به فلسطین اشغالی آمده‌اند! تل آویو به شهر وحشت تبدیل شده است و مردم جهان حقیقت رذیلت و خباثت صهیونیست‌ها را فهمیدند! از سوی دیگر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد و مردم دنیا دیدند که این رژیم جنایتکار بدون حمایت گسترده و روزانه آمریکا، اروپا و … ضعیف‌تر از خانه عنکبوت است!

تبعات جنگ غزه برای اسرائیل

 

علی  بیگدلی

آرمان امروز : بنیامین نتانیاهو که می‌داند با توقف جنایات خود در غزه قطعا رفتنی است در صدد طولانی‌‌کردن جنگ و جنایت است و با سبعیتی وصف‌ناپذیر هزاران نفر از غیرنظامیان اعم از زن و مرد و کودک را کشته و ده‌ها هزار نفر را مجروح و صدها هزار نفر را آواره و غزه را ویران کرده است اما در کنار این همه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت و حمایت‌های گسترده آمریکا و اروپا و … از رژیم صهیونیستی، رژیم اشغالگر نیز امروز حال و روز خوبی ندارد که به گوشه‌ای کوچک از وضعیت فعلی این رژیم جنایتکار و تبعات جنگ غزه برای این رژیم اشاره می‌شود.

در اثر جنگ غزه، ارزش پول صهیونیست‌ها ۳ درصد کاهش یافت. بازار سهام صهیونیست‌ها ۱۱ درصد یعنی ۴۰ میلیارد دلار ضرر کرد! مردم فلسطین اشغالی همه در خدمت اجباری هستند یعنی اقتصادشان فلج شده است! گردشگری به صفر رسیده است!

سرمایه‌گذاری صفر شده است! کارخانه‌ها کاملاً متوقف و بدون تولید و صادرات شده است!

مدارس، ادارات و شرکت‌ها تعطیل شده است! مبلغ ۲۴۰ میلیون دلار هزینه نظامی آن‌ها در یک روز است!

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که کارمندان وزارت دارایی رژیم صهیونیستی توصیه کردند شش وزارتخانه از جمله وزارت امور یهودیان خارج از فلسطین اشغالی و مبارزه با یهودی‌ستیزی تعطیل شود. بیش از ۴۰۰۰ سرباز و افسر ذخیره از داوطلب‌شدن خودداری کردند و گفتند: غیرممکن است در کشوری که مال ما نیست بجنگیم! تعداد ۴۰۰ خلبان از انجام خدمت سرباز زدند!  بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مردم فلسطین اشغالی خانه‌های خود را ترک کردند!

مردم فلسطین اشغالی بسیار عصبانی و ناراحت هستند و بسیاری خواهان برگشت به کشورهایی هستند که از آن‌جا به فلسطین اشغالی آمده‌اند! تل آویو به شهر وحشت تبدیل شده است و مردم جهان حقیقت رذیلت و خباثت صهیونیست‌ها را فهمیدند! از سوی دیگر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد و مردم دنیا دیدند که این رژیم جنایتکار بدون حمایت گسترده و روزانه آمریکا، اروپا و … ضعیف‌تر از خانه عنکبوت است!

مردم جهان اکنون به دنبال کشف علل و دلایل ایمان راسخ فلسطینی‌ها هستند و بسیاری از مردم غرب شروع به جست‌وجوی فهم دکترین اسلام و در صدد خواندن قرآن هستند!

همچنین همگرایی و همدلی تاریخی بی‌سابقه‌ای در میان مردم دنیا در حمایت از مردم فلسطین و ابراز نفرت از رژیم صهیونیستی ایجاد شده است! با این وجود همگرایی وسیعی بین بسیاری از یهودیان دنیا در حمایت از مردم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شده است و به‌صورت گسترده اعلام می‌کنند‌ که رژیم صهیونیستی هیچ ربطی به دین یهود ندارد و انحراف از دین یهود و ابزار سلطه آمریکا و امپریالیسم برای سلطه بر منطقه است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.