تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 22:59
کد خبر : 94255

امیرعبداللهیان: ایران آماده توافق فوری است

امیرعبداللهیان: ایران آماده توافق فوری است

آرمان شرق-گروه بین الملل:ما با جدیت در حال بررسی متن توافق هستیم. امروز با آقای بورل تلفنی گفتگو داشتم. همکارم آقای باقری نیز با مورا در تماس و مشورت است. همه برای رسیدن به توافق خوب در تلاشیم. خطوط قرمز خود را به طرف غربی منعکس کرده ایم.در صورت وجود اراده واقعی آنها، آماده توافق خوب و فوری هستیم.

آرمان شرق-گروه بین الملل:وزیر امور خارجه بعد از جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره برجام آمادگی ایران برای رسیدن به توافق فوری را اعلام کرد . او گفت :ما با جدیت در حال بررسی متن توافق هستیم. امروز با آقای بورل تلفنی گفتگو داشتم. همکارم آقای باقری نیز با مورا در تماس و مشورت است. همه برای رسیدن به توافق خوب در تلاشیم. خطوط قرمز خود را به طرف غربی منعکس کرده ایم.در صورت وجود اراده واقعی آنها، آماده توافق خوب و فوری هستیم.

وزیر امور خارجه بعد از جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره برجام یک توئیت منتشر کرد.
امیرعبداللهیان: ایران آماده توافق فوری است

امیرعبداللهیان نوشت: ما با جدیت در حال بررسی متن توافق هستیم. امروز با آقای بورل تلفنی گفتگو داشتم. همکارم آقای باقری نیز با مورا در تماس و مشورت است. همه برای رسیدن به توافق خوب در تلاشیم. خطوط قرمز خود را به طرف غربی منعکس کرده ایم.در صورت وجود اراده واقعی آنها، آماده توافق خوب و فوری هستیم./همشهری آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.