تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402 - 23:16
کد خبر : 127194

برکناری اسکوچیچ با کودتای ۴، ۵ بازیکن.

افشای کودتا علیه سرمربی تیم ملی!

افشای کودتا علیه سرمربی تیم ملی!

آرمان شرق-گروه ورزش:برکناری اسکوچیچ با کودتای ۴، ۵ بازیکن. در این باره تا اکنون کسی صحبت نکرده بود اما علیرضا منصوریان به صراحت در این باره حرف زد و کودتا علیه مربی کروات را تایید کرد.

افشای کودتا علیه سرمربی تیم ملی!

مربی کروات موفق ترین و سریعترین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را رقم زد و بر اساس قرارداد می بایست هدایت گر تیم ملی در جام جهانی می بود اما مهدی تاج بعد از اینکه به خیابان سئول برگشت، اولین کاری که کرد برکناری مربی کروات بود.

پیش از روی کار آمدن مهدی تاج، فدراسیون فوتبال با مصوبه کمیته فنی نیت به برکناری اسکوچیچ داشت اما در نهایت هیات رئیسه تصمیم گرفت، رای به ابطال مصوبه کمیته فنی و ابقای مربی کروات دهد.

برکناری اسکوچیچ با کودتای ۴، ۵ بازیکن. در این باره تا اکنون کسی صحبت نکرده بود اما علیرضا منصوریان به صراحت در این باره حرف زد و کودتا علیه مربی کروات را تایید کرد. او امروز رد بخشی از مصاحبه‌اش گفت: « گلایه‌ای از دوستان مجری می‌کنم. چرا به خودتان اجازه می‌دهید در برنامه شب‌های فوتبالی یا فوتبال برتر بگویید امیرخان می‌تواند این رختکن را کنترل کند یا خیر؟ به کجا رسیده‌ایم. در دوره قبلی اشتباهی صورت گرفته و با یک کودتا اسکوچیچ را با نتایج خوبش کنار گذاشتیم. من در ابتدا منتقد او و سپس یکی از حامیان اصلی‌اش شدم. اشتباه بالادستی‌ها بود که قبول کردند این کودتا انجام شده و ۵_۴ بازیکن به نهاد ریاست جمهوری بروند و اسکوچیچ را بردارند تا کارلوس کی‌روش بیاید. به مربی ایرانی توهین نکنید. من شاگرد این مربی بودم. در بهترین زمان که به هرکسی نیاز داشت، اگر از اصول سرپیچی می‌کرد، او را کنار می‌گذاشت‌.»

اما بعد از مصاحبه امروز علیرضا منصوریان خیلی از طرفداران فوتبال در فضای مجازی این پرسش را مطرح کردند؛ کدام بازیکنان برای برکناری دراگان اسکوچیچ به نهاد ریاست جمهوری رفتند؟ آیا این بازیکنان اکنون در تیم ملی هستند؟

باز نشر یک خبر /جلسه طارمی و جهانبخش برای برکناری اسکوچیچ

جلسه طارمی و جهانبخش برای برکناری اسکوچیچ

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در روزهای اخیر بحث برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی و بازگشت کارلوس کی روش، نقل همه محافل فوتبالی و غیر فوتبالی شده است. جدای از اینکه چنین تغییری در فاصله چندماهه تا آغاز جام جهانی چه تاثیر مثبتی می‌تواند داشته باشد، پیدا کردن منشا این اخبار می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

بحث حضور کی‌روش در تیم ملی از زمانی قوت گرفت که گویا مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش، دو لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از فرصت تعطیلات و حضور در کشور استفاده کرده و به نهاد ریاست جمهوری رفتند. این دو در دیدار با برخی از سران دولت، ضمن انتقاد از اسکوچیچ خواهان بازگشت کی روش شدند. طارمی و جهانبخش مدعی شدند که در تیم ملی، هیچکسی با سرمربی کروات همسو‌ نیست و بازیکنان هم از چنین تغییری استقبال می‌کنند. در نهایت گفته شد که برخی مسئولان دولت تحت تاثیر حرف های طارمی و البته مشاورانی که منافع آنها به حضور کی‌روش گره خورده، خواستار حضور سرمربی پرتغالی در ایران شده‌اند.

اما پس از اینکه شایعات مربوط به حضور کارلوس کی روش در تیم ملی قوت گرفت، بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، علی قلی زاده و … با انتشار متنی مشترک در صفحه مجازی خود علیه این تصمیم موضع گرفته و حمایت خود را از اسکوچیچ اعلام کردند. این تناقض آشکار، نشان می‌دهد که اسکوچیچ فارغ از تمام ایراداتی که به مباحث فنی و برخی از تصمیم گیری‌هایش وارد است، هنوز هم از مقبولیت درمیان بازیکنان برخوردار است.

اگر موضوع جلسه طا می و‌جهانبخش با دولتمردان صحت داشته باشد، باید به این د‌وستان گفت که اگر حرف های طارمی را شنیدید صحبت های آزمون و بیرانوند و امیری و خلیل‌زاده و … را هم بشنوید چون تیم ملی فقط مختص طارمی نیست و باید حرف سایر بازیکنان را هم شنید. آنها حرفشان را امروز در صفحات مجازی‌شان زدند و به صراحت با حضور کی‌روش مخالفت کردند؛ مربی پرتغالی‌ای که به رغم تاثیرات فنی مثبتی که در فوتبال ایران داشت، غالبا منشا اختلاف، حاشیه و نفاق بود و تجربه حضورش در کلمبیا و مصر هم نشان می‌دهد که هنوز ترک عادت نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.