تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 22:25
کد خبر : 126859

افزایش دو برابری نیروها برای مقابله با ناآرامی‌ها

افزایش دو برابری نیروها برای مقابله با ناآرامی‌ها

سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.

افزایش دو برابری نیروها برای مقابله با ناآرامی‌ها

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر گفت: پوشش ۴۰۰ نقطه برای مقابله با ناآرامی‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش «انتخاب»، سردار حسن کرمی، در رزمایش سراسری ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۲ با گرامی‌داشت سال نو و با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، افزود: ما یکی از واحدهای حرفه‌ای و چند مهارتی نیروهای مسلح هستیم که به‌عنوان پلیس نظامی در مجموعه فرماندهی کل انتظامی کشور افتخار خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران را داریم. یگان ما ویژگی‌های خاصی را دارد که تقریباً در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اظهار کرد: دشمن همه توان خود را به میدان آورد اما در مقابل توان و قدرت نیروهای عمل کننده در این عملیات زانو زدند و ما پیروز شدیم و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند و ما هستیم، ماندیم و خواهیم ماند اما آنها با شکست مفتضحانه به جان هم افتادند.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت داخلی غیر از کنترل ناآرامی‌ها نقش‌های جدیدی را بر عهده خواهیم گرفت، گفت: در آینده ملموس‌تر و بیشتر از این نوع مأموریت‌ها را در برنامه‌های خود بر اساس تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در ایجاد امنیت در جای جای کشور خواهیم داشت.

کرمی ادامه داد: در پشتیبانی از واحدهای مرزی عملیات رزمی را در دستور کار داریم که اگر نیاز شد از واحدهای مرزی پشتیبانی کنیم. برای نقش‌های جدید نیازمند تجهیزات و آموزش‌های جدید هستیم و از ابزار فنی و پیشرفته باید برخوردار باشیم که اینها در دستور کار قرار دارد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.

وی بیان کرد: در عملیات ظفر به دنبال جلب رضایت خداوند متعال و جلب رضایت مردم هستیم که بهترین هدیه برای ما این دو دستاورد خواهد بود. در این عملیات بخشی از توان خود را پای کار آوردیم و به صورت گشت‌های محسوس و غیرمحسوس و دسته‌های اطلاعاتی برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند به کارگیری کردیم و به صورت قاطعانه با این جرایم برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۱۰

یعنی هیچ اراده ای برای درست کردن اوضاع نیست جالب