تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) را در حالی برگزار کرد که محمد عمری به جمع سرخپوشان اضافه شد.

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

نرم‌دوی، کارهای بدنی، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در قالب دو تیم در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی از برنامه‌های امروز بود که اوسمار ویه‌را در جریان آن مواردی را متذکر می‌شد.

از جمع نفراتی که در روزهای گذشته در تمرین حاضر نبودند، محمد عمری هم به جمع سرخپوشان اضافه شد. با تشخیص مربی برزیلی، عمری تمرین اختصاصی را زیر نظر بدنساز انجام داد تا با توجه به تعطیلات، آماده اضافه شدن به تمرینات گروهی شود.

تعجب اوسمار از شرایط بدنی پرسپولیسی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی، تمرینات پرسپولیس با تعطیلی ۱۰ روزه بار دیگر در شرایطی استارت خورده که این تیم در توافق برای مذاکره با سرمربی بعدی هنوز به نتیجه لازم نرسیده و در انتظار برانکو ایوانکوویچ است.

با این حال تمرینات پرسپولیس با فراخواندن دستیاران خارجی یحیی گل‌محمدی به تهران و سپردن برنامه به آنها استارت خورده تا آنها در ادامه در انتظار مشخص شدن شرایط نیمکت این تیم باشند.

اکنون اما اتفاق جالبی در تمرینات پرسپولیس رخ داده است و اوسمار و دیگر اعضای کادرفنی، بابت اینکه بیشتر بازیکنان بعد از پایان تعطیلی، از شرایط ایده‌آل بدنی برخوردار نیستند متعجب شده‌اند. در این بین گفته می‌شود بیشتر بازیکنان در این مدت از تمرین اختصاصی برخوردار نبودند و کاملا در تعطیلات بوده‌اند. وضعیتی که باعث شده تا بدنسازی فشرده‌ای برای این تیم در نظر گرفته شود و روزانه دو جلسه تمرینی در برنامه تیم گنجانده شود.

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولی