تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 7:22
کد خبر : 149076

استقلال اگر مثل دو بازی قبلی باشد نمی‌تواند سپاهان را شکست بدهد

استقلال اگر مثل دو بازی قبلی باشد نمی‌تواند سپاهان را شکست بدهد

آرمان شرق-گروه ورزش:منصور رشیدی یکی از پیشکسوتان خوشنام باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» به انتقاد از دعوا و اختلاف نظر بین مدیر و سرمربی پرداخت و این بگو مگوها و از دست دادن تمرکز اعضای استقلال را عاملی برای امتیاز از دست دادن این تیم دانست.

استقلال اگر مثل دو بازی قبلی باشد نمی‌تواند سپاهان را شکست بدهد

استقلال در انزلی مقابل ملوان متوقف شد تا جایگاهش در صدر جدول متزلزل شود. آبی‌های تهران که نیم فصل اول را با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان شروع کرده بودند با توپ پر به شمال رفتند تا با کسب یک پیروزی دیگر فاصله ۳ امتیازی‌شان با رقیب سنتی، پرسپولیس و همچنین حداقل اختلاف امتیازی با سپاهان دیگر مدعی این فصل را حفظ کنند اما قوی سپید نشان داد در این فصل می‌خواهد در زمره‌ تیم‌های بالانشین باشد و در نیمه دوم هم گل برتری را وارد دروازه استقلال کرد، گلی که شاید اگر شاگردان نکونام خیلی زود پاسخش را نمی‌دادند نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد و آبی‌ها باید بدون کسب امتیاز به تهران برمی‌گشتند! منصور رشیدی یکی از پیشکسوتان خوشنام باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» به انتقاد از دعوا و اختلاف نظر بین مدیر و سرمربی پرداخت و این بگو مگوها و از دست دادن تمرکز اعضای استقلال را عاملی برای امتیاز از دست دادن این تیم دانست.

بازی استقلال مقابل ملوان را تماشا کردید؟

بله‌؛ کارمان همین است که بنشینیم و بازی‌ها را ببینیم تا بدانیم آخر نتایج چه می‌شود و جنگ آقایان آخرش چه می‌شود و اینکه آیا به سود تیم است و به ضرر تیم!

استقلال به لحاظ فنی چطور بود؟

این بازی دومش در نیم فصل دوم بود. در بازی با صنعت نفت مثل بازی رفت کار نکردند البته خب تصور هم همین بود که بعد از یک ماه، یک ماه و نیم که تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌ها بود هماهنگی بین تیم هنوز شکل نگرفته باشد. در بازی با ملوان هم همین طور‌. بازی زیاد دلچسب نبود و یکی بازی عادی بود!

علت به قول شما دلچسب نبودن بازی استقلال همین دوری از شرایط مسابقه بود؟

بله؛ جام ملت‌ها برگزار شد و چندتا از بازیکنان استقلال هم در تیم ملی بودند و هماهنگی نداشتند و مثل بازی دور رفت نبود. بعد از بازی‌های ابتدایی دور رفت به هماهنگی رسیدند و تماشاگرپسند کار را دنبال کردند اما در این دو بازی زیاد موقعیت‌سازی نکردند و هماهنگ نبودند.

نتیجه بازی بحق بود؟

مساوی حق بود‌. آنها هم یک تیم جوان بودند و به لحاظ بازیکن اگر روی ترازو‌ بگذاریم فاصله بین این دو تیم خیلی زیاد است اما از لحاظ تیمی بخواهیم حساب کنیم ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است‌. آقای تارتار خیلی خوب کار کرده و تیم جوان و خوبی ساخته که برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز هستند.

به جنگ و جدال بین‌ سرمربی و مدیر باشگاه اشاره کردید. این موضوع روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد؟

صد در صد تاثیر می‌گذارد. در باشگاهی که سرمربی و مدیر همدل و هماهنگ نباشند نمی‌تواند موفق باشند. اینها باید تعامل داشته باشند و همدیگر را همراهی کنند. تیم‌های بزرگ حاشیه دارند اما مدیرعامل و سرمربی تجربه زیاد دارند و می‌توانند مسائل را حل کنند.

عملکرد بازیکنان تازه وارد استقلال چطور بود؟

سه تا بازیکنی که گرفتند زیاد بازی نکردند یکی که دقایق کمی بازی کرد و آن بازیکن ازبکستانی هم خوب است و فقط باید جا بیفتد. بلانکو هم فوروارد خوبی است اما هنوز هماهنگ نیست مثل زوج قایدی و محبی که مقابل هر تیمی خطرناک بودند.

حریف بعدی استقلال، سپاهان است؛ این بازی را چطور می‌بینید؟

سپاهان تیم بدی نیست و مهره‌ها و مربی خیلی خوبی دارند‌. آنها تیم خوب و هماهنگی هستند و نه مشکلی دارند و نه مسائل مالی دارند و نه با بودجه درگیر هستند‌ و نه پنجره نقل و انتقالات‌شان بسته می‌شود و نه از آسیا محروم می‌شوند. به نظر من بهترین تیم لیگ هستند.

استقلال می‌تواند سپاهان را شکست بدهد؟

اگر مثل این بازی قبلی باشد نه و بهترین نتیجه می‌تواند مساوی باشد اما اگر مثل دور رفت باشند می‌توانند نتیجه بگیرند.

مدعیان این فصل کدام تیم هستند؟

استقلال درست که ۳ امتیاز جلوتر است اما سپاهان دو بازی کمتر دارد و اگر نتیجه بگیرد، می‌آید بالای استقلال و پرسپولیس هم کم‌کم دارد به صدر نزدیک می‌شود و این سه تیم مدعی قهرمانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.