تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 18:38
کد خبر : 44564

آخرین قیمت ارز و طلا در بازار/ قیمت ها در شیب کاهشی/ جدول

آرمان شرق: امروز در بازار طلا و ارز پایتخت میزان نوسان نرخ‌ها کمتر از روز گذشته بود و نیز روند کلی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهشی بوده است. در پایان ساعت اداری امروز دلار زیر مرز ۱۴ هزار تومان و سکه در کانال ۴.۲ میلیون تومانی قرار گرفت. به گزارش آرمان شرق به نقل

آرمان شرق: امروز در بازار طلا و ارز پایتخت میزان نوسان نرخ‌ها کمتر از روز گذشته بود و نیز روند کلی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهشی بوده است. در پایان ساعت اداری امروز دلار زیر مرز ۱۴ هزار تومان و سکه در کانال ۴.۲ میلیون تومانی قرار گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه، بازار طلا و ارز پایتخت مسیری مشابه روز گذشته را به لحاظ روند حرکت و تغییرات نرخ‌ها پیمود. امروز بازار طلا و ارز با افزایش اندک نسبت به نرخ‌های نهایی روز قبل بازگشایی شد و در ساعات اولیه معاملات در مدار صعودی کم‌شیب قرار گرفت اما این افزایش چندان قابل توجه نبود. پس از ظهر نرخ‌ها به مدار نزولی وارد شدند و رفته رفته از نرخ‌های نهایی روز گذشته پایین‌تر رفتند. بنابراین می‌توان گفت روند کلی قیمت‌ها امروز نزولی بود و تا حدی شاهد ثبات نسبی در بازار طلا و ارز هستیم.

امروز سکه امامی (طرح جدید) با نرخ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کار خود را آغاز کرد و در ساعات اولیه معاملات با اندکی افزایش به میانه کانال ۴.۴ میلیون تومانی رسید. با گذر از ساعات میانی روز اما از مرز ۴.۴ و سپس از مرز ۴.۳ پایین‌تر آمد و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر به ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز در کانال ۴.۱ میلیون تومانی بوده است. نیم‌سکه حدوداً ۲ میلیون و ۱۵۰ و ربع‌سکه نزدیک به ۱ میلیون ۱۷۰ هزار تومان است. و سکه گرمی ۶۷۵ هزار تومان قیمت دارد.

مثقال طلای آب‌شده با نرخ حدودی ۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان آغاز به کار کرد و تا لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) تا ۱ میلیون و ۷۸۰ هزارتومان کاهش یافت.

اونس طلا در بازار جهانی امروز با کاهش مواجه شد و بین ۱۲۲۰ تا ۱۲۲۸ دلار بوده است. در بازار داخلی طلای ۱۸ عیار حدود ۴۲۰ هزار تومان و طلای ۲۴ عیار نزدیک به ۵۶۰ هزار تومان است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی امروز با نرخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان آغاز به کار کرد و پس از ظهر رفته رفته به مرز ۱۴ هزار تومانی نزدیک شد. حوالی ساعت ۴ بعدازظهر اما مرز مقاومتی ۱۴ هزار تومان را شکست و تا ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان نیز کاهش یافت.

یورو نیز امروز بین ۱۶ هزار و ۱۰۰ تا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. و پوند انگلیس بین ۱۸ هزار و ۷۰۰ تا ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۴.۴۰۰

۱۳.۸۵۰

یورو

۱۶.۳۰۰

۱۶.۱۰۰

پوند انگلیس

۱۹.۳۰۰

۱۸.۷۰۰

درهم امارات

۳.۸۷۰

۳.۷۷۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۴۰۰.۰۰۰

۴.۲۸۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۸۴۰.۰۰۰

۱.۷۸۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۲۸

۱.۲۲۰

گرم طلای ۱۸ عیار

۴۲۰.۰۰۰

گرم طلای ۲۴ عیار

۵۶۰.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۱۵۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۱۷۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۷۵.۰۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.