تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 - 15:13
کد خبر : 131712

والیبال ایران چین را می برد؟

والیبال ایران چین را می برد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:ایران می تواند اولین برد خود برابر چین را در مسابقات لیگ ملتهای والیبال امسال به دست آورد، در سالی که به نظر می رسد ایران کار سختی را برای حضور در بین ۱۰ تیم اول رقابت ها دارد، برد برابر چین نفس راحت والیبال ایران برای کسب اولین برد است اما باخت احتمالی ایران را گزینه جدی برای قرار گرفتن بین ۴ تیم آخر مسابقات می کند. برد برابر چین، ایران را با روحیه خوب به آخرین بازی دور اول مسابقات برابر اسلوونی می فرستد.

والیبال ایران چین را می برد؟

تیم ملی والیبال سومین دیدار خود را برابر تیم ملی چین برگزار می کند، تیمی که در اولین بازی خود برابر بلغارستان برنده شده و در دومین بازی برابر صربستان مغلوب شده است.

به گزارش طرفداری، والیبال ایران تا به حال ۴۱ بار با تیم ملی والیبال چین روبرو شده است و در این ۴۱ بازی ۲۴ چین را شکست داده و تیم ملی چین هم ۱۷ بار برابر ایران برنده شده است.

نکته قابل توجه این که در ۱۱ بازی آخر بین ۲ تیم، ایران تمام بازیهایش را برنده شده است و در ۱۷ بازی آخر بین ۲ تیم ایران ۱۶ بار برنده و یک بار بازنده شده است.

قبل از ۱۷ بازی آخر بین ۲ تیم، ایران ۸ بار برابر چین برنده شده بود و تیم ملی چین هم ۱۶ بار ایران را شکست داده بود اما در ۱۷ بازی آخر تعداد بردهای ایران به ۲۴ برد در ۴۱ بازی رسیده است.

ایران می تواند اولین برد خود برابر چین را در مسابقات لیگ ملتهای والیبال امسال به دست آورد، در سالی که به نظر می رسد ایران کار سختی را برای حضور در بین ۱۰ تیم اول رقابت ها دارد، برد برابر چین نفس راحت والیبال ایران برای کسب اولین برد است اما باخت احتمالی ایران را گزینه جدی برای قرار گرفتن بین ۴ تیم آخر مسابقات می کند.

برد برابر چین، ایران را با روحیه خوب به آخرین بازی دور اول مسابقات برابر اسلوونی می فرستد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.