تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 14:33
کد خبر : 63705

پیشگیری از بارداری فحشای باطنی است

پیشگیری از بارداری فحشای باطنی است

ارمان شرق- یکی به دنبال شهوترانی و ارتباط با جنس مخالف است یکی هم آن است که در باطن وی وجود دارد و عمل آن رابطه نامشروع نیست، پیشگیری از بارداری یک نوع فحشای باطنی است.

به گزارش تابناک، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، عنوان کرد:
کلام ما در رابطه با تقوای عملی در رابطه‌های خانوادگی است، یکی از مسائلی که در تقوا در زندگی خانوادگی و در زناشویی دو همسر کاملاً منافات دارد مسئله پیشگیری از اولاد به منظور تحدید نسل است
آیت الله علم الهدی، با بیان اینکه زن و شوهری که با هم ازدواج کردند و از بارداری ممانعت می‌کنند، قرآن این عمل را یک عمل سفیهانه معرفی می‌کند، تکمیل کرد: عمل سفیهانه این است انسان خوب و بد را تشخیص نمی‌دهد و قدرت تصمیم‌گیری در زندگانی خود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، ادامه داد: نکته دوم این آیه این است که چرا جلوی فرزندآوری را می‌گیرید و به خدا تهمت می‌زنید که خدا به مخلوق خود روزی نمی‌رساند؟

وی آیه بعدی را آیه ۱۵۱ سوره انعام عنوان و اظهار کرد: این آیه شریفه می‌فرماید ای پیامبر بگو پیش من بیایید تا من برای شما تلاوت کنم چه چیزی را خدا بر شما حرام و چه چیزی را خدا به شما امر کرده است، اولین چیزی که خدا بر شما حرام کرد این بود که مشرک نشوید و به پدر مادر خود کمک کنید.

آیت الله علم الهدی، در ادامه اضافه کرد: دومین چیزی که بر شما خداوند حرام کرد این بود که از ترس گرسنگی بچه‌های خود را نکشید و ممانعت از بارداری نکنید، روزی شما را چه کسی می‌دهد او روزی بچه را هم می‌دهد همان کسی که زندگی شما را اداره می‌کند زندگی فرزندتان را اداره می‌کند.

خطیب نماز جمعه مشهد، با بیان اینکه فحشا دو نوع است، یک سلسله فحشای ظاهری و یک سلسله فحشای باطنی است، ادامه داد: یکی به دنبال شهوترانی و ارتباط با جنس مخالف است یکی هم آن است که در باطن وی وجود دارد و عمل آن رابطه نامشروع نیست، پیشگیری از بارداری یک نوع فحشای باطنی است.
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.