تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 23:33
کد خبر : 141314

بازگشت هواداران پرسپولیس به آسیا

بازگشت هواداران پرسپولیس به آسیا

آرمان شرق-گروه ورزش:سرخپوشان ایران روز سه‌شنبه در چارچوب دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ و از روز سوم پیکارها در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس در بیش از ۴ سال گذشته، به دلایل مختلفی که پیش آمد بازی خانگی با حضور تماشاگران و هوادارانش را نداشته است.

بازگشت هواداران پرسپولیس به آسیا

بازگشت هواداران پرسپولیس به آسیا بعد از ۴ سال

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان ایران روز سه‌شنبه در چارچوب دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ و از روز سوم پیکارها در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.

این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس در بیش از ۴ سال گذشته، به دلایل مختلفی که پیش آمد بازی خانگی با حضور تماشاگران و هوادارانش را نداشته است.

در واقع پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، این برای نخستین بار است که پرسپولیس و هوادارانش بار دیگر در ایران، به اتفاق هواداران خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت در حالی که رکورد پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به نام پرسپولیسی‌ها ثبت شده است.

پرسپولیس آخرین بار در مرحله گروهی سال ۲۰۱۹ در بازی خداحافظی ژاوی میزبان هوادارانش بود و پس از آن سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به دلیل شیوع کرونا و سال ۲۰۲۲ به علت حذف از آسیا بازی خانگی با تماشاگر نداشت.

پرسپولیس در هفته اول ۲۰۲۳ مقابل النصر نیز متحمل محرومیت انضباطی از حضور تماشاگران شده بود و دوری پرسپولیسی‌ها از بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان پس از حدود ۴ سال و پنج ماه تمام خواهد شد.

بلیت بازی پرسپولیس: ۳۰۰ هزار تومان!

باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت بازی استقلال تاجیکستان را ۳۰۰ هزار تومان تعیین کرد.

بلیت بازی پرسپولیس: 300 هزار تومان!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل سامانه بلیت فروشی بازی با استقلال تاجیکستان را فعال کرد که بر این اساس قیمت بلیت‌ها نسبت به مسابقات لیگ برتری متفاوت است.

بلیت قیمت شرقی (روبروی جایگاه) در طبقه اول با قیمت ۳۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد که گرانترین قیمت بلیت فوتبال ایران محسوب می‌شود. با این حال قیمت بلیت پشت دروازه نیز به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته و در هر دو قیمت به فروش می‌رسد.

ارزانترین بلیت برای طبقه دوم و روبروی جایگاه است که ۱۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد اما سایر قسمت‌های طبقه دوم فعلا فروخته نخواهند شد.

جایگاه زنان پرسپولیسی غیرفعال شد!

جایگاه زنان پرسپولیسی غیرفعال شد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، باوجود آغاز بلیت فروشی بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان که روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، امکان تهیه بلیت برای جایگاه زنان وجود ندارد.

همچون بازیهای قبلی، ضلع جنوبی طبقه دوم ورزشگاه آزادی در اختیار زنان است اما فعلا امکان خرید بلیت غیرفعال است.

بلیت جایگاه زنان با بهای ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و هنوز مشخص نیست که چه تعدادی از هواداران می‌توانند در این جایگاه حاضر شو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.