تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 0:08
کد خبر : 138079

نامه ۱۷۰ میلیاردی پرسپولیس به بانک کوالالامپور

نامه ۱۷۰ میلیاردی پرسپولیس به بانک کوالالامپور

آرمان شرق-گروه ورزش:در آن جلسه صحبت شد و نامه باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ارائه شد تا ببینیم به کجا خواهد رسید.البته بعید است پرسپولیس همچنان به این رقم هنگفت دسترسی داشته باشد و احتمالا قرمزها فعلا باید منتظر وصول طلب ۱۷۰ میلیاردی خود بمانند.

نامه ۱۷۰ میلیاردی پرسپولیس به بانک کوالالامپور

 

به گزارش ساناپرس، نامه ۱۷۰ میلیاردی پرسپولیس به بانک کوالالامپور باشگاه پرسپولیس بعد از سه فصل هنوز نتوانسته پاداش نایب قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.در حالی که قرمزها از زمان شروع فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا ۴ مدیرعامل را روی صندلی ریاست باشگاه داشته‌اند اما هنوز هیچ اتفاق جدیدی در مورد پاداش آسیایی‌شان رخ نداده است.باشگاه پرسپولیس ۲.۷ میلیون دلار بابت نایب قهرمانی و همچنین حدود ۷۰۰ هزار دلار برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی در خزانه کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد اما به دلیل پایبندی این نهاد به تحریم‌های بین‌المللی و همچنین ممانعت بانک‌های مالزیایی برای ارتباط با بانک‌های ایرانی، هنوز به دست این باشگاه نرسیده است.رضا درویش در این باره می‌گوید: جلسات خوبی داشتیم و جا دارد از وزارت خارجه تشکر کنم. هفته گذشته وزیر خارجه رفتند مالزی و یکی از مفادی که بررسی کردند این بود که بانک‌های مالزی حاضر نیستند پاداش ما را جابجا کنند.

او درباره محتوای جلسه پیرامون جایزه ۳.۵ میلیون دلاری پرسپولیس عنوان کرد: در آن جلسه صحبت شد و نامه باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ارائه شد تا ببینیم به کجا خواهد رسید.
البته بعید است پرسپولیس همچنان به این رقم هنگفت دسترسی داشته باشد و احتمالا قرمزها فعلا باید منتظر وصول طلب ۱۷۰ میلیاردی خود بمانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.