تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 18:57
کد خبر : 39847

شهرستان محروم اما نخبه پرور رکورد کنکور را زد

آرمان شرق:  ۱۷ نفر از یک کلاس در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان در رشته‌های پزشکی و دارو سازی در کنکور سراسری قبول شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، مدیر دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان گفت: این موفقیت نتیجه برنامه‌ریزی‌های مدون ۴ ساله و تحلیل عملکرد دانش آموزان بوده است

آرمان شرق:  ۱۷ نفر از یک کلاس در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان در رشته‌های پزشکی و دارو سازی در کنکور سراسری قبول شدند.
به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، مدیر دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان گفت: این موفقیت نتیجه برنامه‌ریزی‌های مدون ۴ ساله و تحلیل عملکرد دانش آموزان بوده است .

نظرمحمد اربابی گفت: این کلاس ۳۰ نفر دانش آموز داشت که توانستند تمام سهمیه‌هایی را که برای مناطق محروم در حوزه علوم تجربی ، رشته پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی اختصاص یافته بود ، جذب کنند .

کنکور سراسری

وی با بیان اینکه معلمان این مدرسه همه بومی سیستان و بلوچستان و اکثرا از شهرستان سراوان هستند ، افزود: توجه انجمن اولیا و مربیان ، دبیران و خیران به دانش آموزان بسیار موثر بوده و خیرانی داشتیم که در تامین هزینه‌های شبانه‌روزی دانش آموزان ایثارگرانه مشارکت کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.