تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 8:42
کد خبر : 36850

والیبال ایران از صعود به نیمه نهایی بازماند

والیبال ایران از صعود به نیمه نهایی بازماند

آرمان شرق:تیم‌ ‌ملی والیبال ساحلی ایران با قبول شکست برابر چین از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بازماند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز (شنبه) مرحله یک چهارم‌نهایی با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی، تیم‌ ‌ملی “الف”

آرمان شرق:تیم‌ ‌ملی والیبال ساحلی ایران با قبول شکست برابر چین از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بازماند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز (شنبه) مرحله یک چهارم‌نهایی با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی، تیم‌ ‌ملی “الف” والیبال ساحلی ایران (رئوفی – میرزاعلی) در برابر تیم قدرتمند چین (ژائو – لی) با نتیجه‌ دو بر صفر مغلوب شد و از  صعود به جمع چهار تیم برتر بازماند.

والیبالیست‌های ساحلی ایران ست‌های بازی را با امتیاز های ۱۵-۲۱ و ۱۷-۲۱ به حریف عنوان دارشان واگذار کردند تا با این باخت ضمن ناکامی در صعود به نیمه‌نهایی شانس کسب مدال را از دست بدهند.

تیم‌ ‌ملی “الف” والیبال ساحلی ایران هر چند با کسب چهار پیروزی پیاپی تا به این مرحله رسیده‌بود اما با شکست برابر چین تمام آرزوهایش برای ایستادن روی سکوی بازی‌های آسیایی بر باد رفت.

هم چنین از  ساعت ۱۱:۳۰ در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم‌ ‌ملی “ب” والیبال ساحلی ایران به مصاف قطر (سامبا – جانکو) می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.