تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 11:07
کد خبر : 140149

فوری/توافق تهران و ریاض برای برگزاری مجدد بازی الاتحاد و سپاهان

فوری/توافق تهران و ریاض برای برگزاری مجدد بازی الاتحاد و سپاهان

آرمان شرق-گروه ورزش:درباره اتفاقی که دوشنبه شب بین دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رخ داد، لازم است این موضوع را توضیح داده و مردم را در جریان قرار دهم که بنده و وزیر خارجه عربستان همان زمان در تماس و ارتباط مستقیم با هم بودیم و توصیه ما به ای اف سی این است که در خصوص اتفاق رخ داده بر مبنای فنی نظر دهد؛ بین ما و عربستان سعودی این توافق وجود دارد که بازی در زمان مورد توافق بعدی تکرار شود.

فوری/توافق تهران و ریاض برای برگزاری مجدد بازی الاتحاد و سپاهان

 ایرنا- وزیر امورخارجه درباره اتفاقات مسابقه الاتحاد و سپاهان گفت: روابط تهران و ریاض در مسیر خود پیش می‌رود و نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به اهرم سیاسی شود.

 حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در همان زمان با وزیر خارجه عربستان در تماس بودم. روابط تهران و ریاض در مسیر خود پیش می‌رود و نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به اهرم سیاسی شود.

وی ادامه داد: توصیه ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا موسوم به ای. اف. سی این است که در این اتفاق برمبنای فنی نظر دهد.

امیرعبداللهیان افزود: بین ایران و عربستان این توافق وجود دارد که در زمان مورد توافق دو طرف بازی انجام شود.

وی بیان داشت: درباره اتفاقی که دوشنبه شب بین دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رخ داد، لازم است این موضوع را توضیح داده و مردم را در جریان قرار دهم که بنده و وزیر خارجه عربستان همان زمان در تماس و ارتباط مستقیم با هم بودیم و توصیه ما به ای اف سی این است که در خصوص اتفاق رخ داده بر مبنای فنی نظر دهد؛ بین ما و عربستان سعودی این توافق وجود دارد که بازی در زمان مورد توافق بعدی تکرار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.