تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 12:08
کد خبر : 42799

جریمه باورنکردنی در انتظار ورزشکار خاطی

جریمه باورنکردنی در انتظار ورزشکار خاطی

آرمان شرق:تام ویلسون به علت خطای شدید در جریان دیدار تیم هاکی روی یخ واشنگتون کاپیتالز و لوییس بلوز ۲۰ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ، در  لیگ NHL (هاکی روی یخ آمریکای شمالی) اتفاقی بی سابقه رخ داد. تام ویلسون توسط این لیگ ۲۰ جلسه محروم شد.

آرمان شرق:تام ویلسون به علت خطای شدید در جریان دیدار تیم هاکی روی یخ واشنگتون کاپیتالز و لوییس بلوز ۲۰ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ، در  لیگ NHL (هاکی روی یخ آمریکای شمالی) اتفاقی بی سابقه رخ داد. تام ویلسون توسط این لیگ ۲۰ جلسه محروم شد. بازیکن ۲۴ ساله تیم واشنگتون کاپیتالز در سی ام سپتامبر در جریان دیدار برابر لوییس بلوز، اسکار ساندویست را با خطای شدید متوقف کرد. او به سر بازیکن تیم حریف ضربه زد که این حرکت با اخراجش همراه شد.

پس از این اتفاق NHL اعلام کرد ویلسون نمی تواند تیمش را در ۲۰ بازی همراهی کند. او همچنین به پرداخت ۱.۲۶ میلیون دلار به یک موسسه کمک به بازیکنان محکوم شد.

بازیکن کانادایی در دوران بازی‌اش با محرومیت‌های زیادی رو به رو شده است. خشن بازی کردن ویلسون باعث شد یک هوادار در جریان یکی از بازی‌ها خواهان اخراجش شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.