تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 14:28
کد خبر : 134345

بازگشت قریب الوقوع آقا کریم به پرسپولیس

بازگشت قریب الوقوع آقا کریم به پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.پرسپولیس قصد دارد پیشنهاد خود را به کریم باقری ارائه دهد تا او را برای فصل آینده نیز در پرسپولیس نگه دارد. البته هنوز مذاکرات رسمی بین طرفین آغاز نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که درویش عزم جدی برای حفظ باقری دارد.

بازگشت قریب الوقوع آقا کریم به پرسپولیس

بازگشت احتمالی آقا کریم به کادر پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، اعلام جدایی کریم باقری در مقابل ساختمان باشگاه و در میان هواداران تیم پرسپولیس اتفاق افتاد تا رضا درویش خود را در معرض شدیدترین انتقادات از سوی هواداران این تیم قرار دهد. او چند روز بعد در سالن نشست خبری این باشگاه، اظهارات قبلی خود را تکرار کرد تا مشخص شود باشگاه پرسپولیس تمایلی به تمدید قرارداد باقری ندارد.

با این حال واکنش تند هواداران پرسپولیس به این خبر، بازیکنان را هم مجاب کرد تا با انتشار چند استوری و پست، خواستار تمدید قرارداد و حفظ کریم باقری در کادرفنی شوند. حتی یحیی گل‌محمدی که درویش علت جدایی باقری را متوجه او کرده بود نیز با یک استوری، رابطه خوب با باقری را نشان داد.

بعد از این تحولات، حالا باشگاه پرسپولیس قصد دارد پیشنهاد خود را به کریم باقری ارائه دهد تا او را برای فصل آینده نیز در پرسپولیس نگه دارد. البته هنوز مذاکرات رسمی بین طرفین آغاز نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که درویش عزم جدی برای حفظ باقری دارد.

باقری از اواخر لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور دارد و همچنین در لیگ سیزدهم دستیار علی دایی بوده تا با رکورد ۹ فصل مربیگری در پرسپولیس، فعالترین و باسابقه‌ترین عضو کادرفنی این تیم لقب بگیرد. باید دید باشگاه پرسپولیس موفق به تمدید قرارداد با آقا کریم در ۷۲ ساعت آتی خواهد شد تا او مسافر ترکیه شود یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.