تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 14:40
کد خبر : 35792

آمار جان باختگان تصادف های مرگبار امروز اردستان

آرمان شرق:در سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی اردستان یک نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شده اند. به گزارش آرمان شرق سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در اردستان اظهار کرد: شب گذشته در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور اردستان به اصفهان(بعداز گردنه بغم) سه نفر مصدوم

آرمان شرق:در سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی اردستان یک نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شده اند.

به گزارش آرمان شرق سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در اردستان اظهار کرد: شب گذشته در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور اردستان به اصفهان(بعداز گردنه بغم) سه نفر مصدوم شدند که علت این حادثه بنابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان عدم توجه به جلو و خارج شدن از محور اصلی بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین دیشب در ساعت ۱۹:۴۰دقیقه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ با ۶ سرنشین در محور روستای نیسیان به نهوج در گردنه مارچوبه یک نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند افزود: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس پلیس راه اردستان عدم توجه به جلو،خارج شدن از محور اصلی و ورود به شانه خاکی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در حادثه دیگری صبح امروز یک دستگاه خودروی ساینا در محور اردستان به مهاباد دچار واژگونی شد که در این حادثه نیز ۶ نفر مصدوم شدند که یک نفر بصورت سرپایی مداوا و ۵ نفر در بیمارستان اردستان بستری شده اند.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس پلیس راه اردستان خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.