تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 14:46
کد خبر : 57043

بورس رکورد زد

بورس رکورد زد

آرمان شرق:روند صعودی در بازار بورس امروز هم مانند اکثر روزهای گذشته ادامه داشت؛ به طوریکه شاخص کل بازار در پایان معاملات امروز با ۵۸۱۷ واحد رشد به رقم ۳۷۵ هزار و ۵۴۷ واحد رسید که رقمی بی‌سابقه برای بورس است. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، علاوه بر شاخص کل، شاخص

آرمان شرق:روند صعودی در بازار بورس امروز هم مانند اکثر روزهای گذشته ادامه داشت؛ به طوریکه شاخص کل بازار در پایان معاملات امروز با ۵۸۱۷ واحد رشد به رقم ۳۷۵ هزار و ۵۴۷ واحد رسید که رقمی بی‌سابقه برای بورس است.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، علاوه بر شاخص کل، شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز رشدی ۲۱۸۹ واحد را نشان می‌دهد. بر این اساس این شاخص نیز رقم ۱۲۰ هزار و ۳۵۹ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران بورس امروز ۶۴۴ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۸۷۱ میلیارد تومان انجام دادند که نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، گروه مپنا، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، فولاد مبارکه اصفهان و خدمات انفورماتیک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را در صعودی کردن بازار داشتند و  شامل بانک‌های تجارت و ملت، سایپا، س. صنایع شیمایی ایران، قند ثابت خراسان و ماشین سازی اراک نمادهای پربیننده امروز بورس بودند.

رشد ۱۰۸ واحدی شاخص فرابورس

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۰۸ واحد رشد به رقم ۴۹۳۱ واحد رسید. تعداد و ارزش معاملات در فرابورس نیز مانند بورس با کاهش مواجه بود و معامله‌گران ۳۲۷ هزار معامله انجام دادند که ۱۳ هزار و ۹۲۳ میلیارد تومان ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، تولید نیروی برق دماوند، سنگ اهن گهر زمین، مدیریت انرژی امید تابان هور، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، گروه صنایع کاغذ پارس و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند.

همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، س. توسعه و عمران استان کرمان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه دی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و توکاریل پربیننده فرابورس بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.