تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 6:57
کد خبر : 139895

اخبار داغ از پرسپولیس – الدحیل

اخبار داغ از پرسپولیس – الدحیل

آرمان شرق-گروه ورزش:بر اساس اطلاعات ارایه شده از سوی بعضی منابع و سایت‌های هواشناسی، دوحه نسبت به روزهای قبل افزایش یکی، دو درجه‌ای دمای هوا را پیش از سیر نزولی در پاییز تجربه می‌کند.دمای هوا در ساعات برگزاری مسابقه پرسپولیس و الدحیل نیز بالغ بر ۳۲ تا ۳۳ درجه پیش بینی شده است.

اخبار داغ از پرسپولیس – الدحیل

داور ژاپنی قاضی دیدار الدحیل – پر‌سپولیس شد

داور ژاپنی قاضی دیدار الدحیل – پر‌سپولیس

بازی پرسپولیس و الدحیل تحت نظارت و مدیریت ناظر مالزیایی و با قضاوت داور ژاپنی برگزار خواهد شد.

عوامل برگزاری مسابقه پرسپولیس و الدحیل از روز دوم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یکی پس از دیگری وارد دوحه شده‌اند تا خود را آماده برپایی این دیدار مهم از گروهی نمایند که در زمره سخت‌ترین گروه‌های این دوره رقابت‌ها قرار دارد.

مسوول برگزاری و ناظر این مسابقه، «تاه‌ سن‌ نی» از مالزی است که طبق برنامه پروازی، اکنون در دوحه حضور دارد. ارزیاب داوری هم سعدالفضل از کویت است.

داوری این مسابقه برعهده هیرویوکی کیمورا از ژاپن خواهد بود که همراه دو کمک خود و داور چهارم روز جمعه راهی دوحه شد.
واتانابه کوتا، تاکاجی تاکومی و تانیموتو ریو به ترتیب به عنوان کمک یک، کمک دو و داور چهارم او را همراهی می‌کنند.

در این مسابقه داور VAR و دستیار وی نیز از ژاپن هستند که عبارتند از؛ لیدا جامپی و آراکی یوسوکه.

هیرویوکی کیمورا پیش از این دیدارهای پرسپولیس با الوحده، الریان و گوا را هم قضاوت کرده است.

عمری، یحیی را امیدوار کرد/ وضعیت ستاره جوان پرسپولیس امروز مشخص می‌شود

عمری، یحیی را امیدوار کرد

کادرفنی پرسپولیس وضعیت آمادگی بازیکن جوان تیمش را امروز پیگیری خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه میهمان الدحیل قطر خواهد بود.

پس از دیدار پرسپولیس مقابل النصر در هفته نخست، محمد عمری، یاسین سلمانی و محمدمهدی احمدی راهی هانگژو شدند تا تیم امید را در مسابقات آسیایی همراهی کنند. این بازیکنان در دو مسابقه همراه شاگردان عنایتی مقابل مغولستان و تایلند بودند.

حالا این سه بازیکن به دوحه بازگشتند تا پرسپولیس را در این مسابقه همراهی کنند.

محمد عمری که حالا یکی از نفرات اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود، پس از دیدار تیم امید مقابل مغولستان دچار افت فشار شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

او امروز به دوحه و به اردوی پرسپولیس رسید. کادرفنی در بدو حضور او جویای شرایط وی شد و شرایط این بازیکن خوب است. قرار است عمری امروز در تمرین سرخپوشان تست شود و به احتمال فراوان مشکلی وجود نداشته باشد اما با این حال وضعیت نهایی او برای حضور در ترکیب اصلی مقابل الدحیل پس از تمرین امروز مشخص می شود چرا که سرمربی سرخپوشان با توجه به فشار مسابقات، تمرینات و پروازهای طولانی دوست ندارد مشکلی مجدد برای بازیکن تیمش به وجود بیاید.

دمای ۴۰ درجه‌ای دوحه پس از حضور پرسپولیس

دمای ۴۰ درجه‌ای دوحه پس از حضور پرسپولیس

با ورود کاروان فوتبال پرسپولیس به شهر دوحه، هوای این شهر نیز رو به گرمتر شدن نهاد.

شهر دوحه در زمان حضور تیم فوتبال پرسپولیس دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات ارایه شده از سوی بعضی منابع و سایت‌های هواشناسی، دوحه نسبت به روزهای قبل افزایش یکی، دو درجه‌ای دمای هوا را پیش از سیر نزولی در پاییز تجربه می‌کند.

دمای هوا در ساعات برگزاری مسابقه پرسپولیس و الدحیل نیز بالغ بر ۳۲ تا ۳۳ درجه پیش بینی شده است.

شهاب زاهدی با حضور مهاجم سوئدی در حالت رقابتی

پرسپولیس پس از چند هفته یک مهاجم دیگر را در لیست خود می‌بیند.

شهاب زاهدی با حضور مهاجم سوئدی در حالت رقابتی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس تابستانی عجیبی را در خط حمله خود سپری کرد. شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و در نهایت مهدی عبدی از این تیم جدا شدند و پرسپولیس برای روزهای زیادی تنها شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم تخصصی خود داشت‌.

زاهدی پس از چهار بازی لیگ و یک بازی آسیایی که بدون هیچ رقیب خاصی سپری کرد در امر گلزنی ناکام بود و هواداران پرسپولیس به شدت انتظار گلرنی مهاجم‌شان را می‌کشند.

حالا پرسپولیس یحیی گل‌محمدی با جذب نبیل باهویی و اضافه شدن او به اسکواد تیم یک مهاجم دیگر را در اختیار دارد. نبیل این روزها در تمرینات سرخ‌ها در دوحه حاضر بوده است.

1933682

یحیی نشان داده اگر بازیکن تازه جذب شده‌اش آمادگی خوبی داشته باشد از بازی دادن به او دریغ نمی‌کند و باید دید مقابل الدحیل شاهد بازی کردن مهاجم سوئدی خواهیم بود یا خیر.حالا دیگر شهاب زاهدی در پرسپولیس بدون رقیب نیست و شاید همین حالت رقابتی برای او کمک کننده هم باشد.

تصمیم سرنوشت ساز : سروش یا دو هافبک دفاعی

سروش رفیعی پس از گل به خودی مقابل ذوب آهن نیمکت نشین شده است.

تصمیم سرنوشت ساز یحیی: سروش یا دو هافبک دفاعی

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی فصل گذشته پس از تلنگر بزرگ با شکست سپاهان، در شرایطی که تیمش به چهره هجومی‌تری نیاز داشت سروش رفیعی را به ترکیب اصلی برگرداند.

رفیعی در ده بازی انتهای فصل نمایش سزاوارانه‌ای داشت و نقش پررنگی در کسب سه‌گانه پرسپولیس ایفا کرد و جزو معدود بازیکنانی شد که دو بار با پیراهن سرخ سه گانه می‌گیرد.

او در ابتدای این فصل هم در تفکرات یحیی جای داشت و حتی در بازی اول یک پاس گل سه امتیازی داد. با این حال یک گل به خودی عجیب مقابل ذوب آهن سبب شد سروش در نیمه دوم آن بازی نیمکت نشین شود و در بازی بعدی مقابل فولاد هم فرصتی پیدا نکند.

رفیعی در بازی حساس مقابل النصر در شرایطی که کار تیمش خیلی سخت بود به عنوان یار تعویضی به زمین آمد‌. حالا یحیی باید یک تصمیم مهم با توجه به محرومیت سرلک بگیرد و آن هم اینکه بار دیگر سروش رفیعی را به ترکیب اصلی برگرداند یا از سینا اسدبیگی به عنوان جانشین سرلک بهره ببرد.

1933574

سروش رفیعی تجربه زیادی با پرسپولیس در آسیا دارد و ممکن است یحیی گل‌محمدی بار دیگر به تجربه او اعتماد کند و سرخ‌ها نیز یک بازیکن خلاق در ترکیب‌شان داشته باشند.

سوال مهم پرسپولیس، ۴۸ ساعت تا الدحیل

سوال مهم پرسپولیس، ۴۸ ساعت تا الدحیل

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت امیری از ناحیه همسترینگ بود و این کشیدگی حداقل به یک ماه استراحت نیاز داشت اما اخبار امیدوارکننده از اردوی پرسپولیس و همراهی این ستاره با سرخپوشان تا قطر باعث شده تا سوالاتی در مورد امیری ایجاد شود.

البته او امشب هم نتوانست تمرین را به صورت کامل انجام دهد تا وضعیت نهایی این بازیکن به آخرین تمرین پیش از بازی موکول شود.

با حضور امیری او گزینه حضور در پست دفاع چپ، وینگر چپ و مهاجم سایه است اما برای آخری شانس بیشتری دارد. در صورت غیبت امیری، عالیشاه گزینه اول کاپیتانی و حضور در ترکیب اصلی است و پس از او نیز سروش ممکن است در پست هافبک تهاجمی بازی کند.

ترابی و تهدید الدحیل با لبخند

ستاره شماره ۹ پرسپولیس آمادگی خود برای بازی با الدحیل را نشان داد.

ترابی و تهدید الدحیل با لبخند (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مهدی ترابی بعد از پیچ خوردگی مچ پا روی زمین ناهموار ورزشگاه آزادی، امشب حضور کاملی در زمین یکدست و باکیفیت الدحیل داشت تا آمادگی خود را برای این بازی نشان دهد.

حضور ترابی در دوحه به منزله این است که پرسپولیس اصلی‌ترین ستاره تهاجمی خود را در اختیار خواهد داشت و با شرایط مثبت پای به زمین میگذارد.

1933562

او که موثرترین بازیکن پرسپولیس نیز محسوب می‌شود، در فصل جاری فروغ همیشگی را نداشته اما جدال دوحه بهترین فرصت است تا دوباره نقش خود به عنوان یک ستاره را ایفا کند.

الرای: الدحیل برابر پرسپولیس بسیار امیدوار است

الرای: الدحیل برابر پرسپولیس بسیار امیدوار است

روزنامه الرای قطر نوشت که الدحیل در دیدار برابر پرسپولیس همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و بسیار امیدوار به پیروزی در این بازی است.

به گزارش ایسنا، الدحیل در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد.

روزنامه الرای قطر قبل از این بازی نوشت: الدحیل منتظر حضور گسترده هوادارانش در این بازی است. شاگردان گرسپو از انگیزه بالایی برخوردارند و بسیار امیدوار به کسب پیروزی در این بازی‌اند.

الرای در ادامه گزارش خود نوشت که الدحیل در  این بازی همه بازیکنانش را در اختیار دارد و این باعث شد تا تمرین این تیم با شور و هیجان زیادی انجام شود.

الدحیل در فصل جاری لیگ ستارگان قطر پنج بازی انجام داده است که نتیجه آن سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده است تا با ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.