تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 17:43
کد خبر : 38115

آفتاب بالانس پژو ۲۰۶ در تصادف بزرگراه ستاری/تصاویر

آفتاب بالانس پژو ۲۰۶ در تصادف بزرگراه ستاری/تصاویر

آرمان شرق: خودروی پژو ۲۰۶ در بزرگراه ستاری در حال حرکت بود که کنترل خودرو حین ورود به بزرگراه آبشناسان از دست راننده خارج و بر روی سقف واژگون شد.  ساعت ۶:۵۰ صبح امروز واژگونی خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری، ورودی بزرگراه شهید آبشناسان شرق به سامانه ۱۲۵ اعلام شد

آرمان شرق: خودروی پژو ۲۰۶ در بزرگراه ستاری در حال حرکت بود که کنترل خودرو حین ورود به بزرگراه آبشناسان از دست راننده خارج و بر روی سقف واژگون شد.

 ساعت ۶:۵۰ صبح امروز واژگونی خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری، ورودی بزرگراه شهید آبشناسان شرق به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۹۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

 

ورود به آبشناسان و واژگونی روی سقف

بنابر گفته عباس رحیمی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ درحال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ستاری بود که به هنگام ورود از بزرگراه ستاری به بزرگراه آبشناسان و در مسیرارتباطی (رمپ) ناگهان کنترل خودرو از دست راننده خارج و بر روی سقف واژگون شد.


نجات راننده پیش از رسیدن آتش نشانان

وی افزود: بر اثر این حادثه، راننده خودروی سواری به طور سطحی مجروح شد که قبل از رسیدن آتش‌نشانان، درهمان لحظات اولیه با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

 

ایمن سازی محل با قطع سیستم برق خودرو

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن‌سازی محل کردند و خودروی واژگون شده را به حالت اولیه درآوردند.


برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.