تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 16:15
کد خبر : 140774

یحیی به پرسپولیس بازگشت/۲۴ ساعت تا جلسه سرنوشت ساز

یحیی به پرسپولیس بازگشت/۲۴ ساعت تا جلسه سرنوشت ساز

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی پرسپولیس در استادیوم کاظمی حضور یافت تا شایعه جدایی او از جمع سرخپوشان منتفی شود.حیی گل‌محمدی که از سفر کوتاه امارات به تهران بازگشته، دقایقی پیش خود را به ورزشگاه کاظمی رساند تا در تمرین روز شنبه بازیکنان تیمش شرکت کند.

یحیی به پرسپولیس بازگشت/۲۴ ساعت تا جلسه سرنوشت ساز

فوری: یحیی به پرسپولیس بازگشت

به گزارش”ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی که از سفر کوتاه امارات به تهران بازگشته، دقایقی پیش خود را به ورزشگاه کاظمی رساند تا در تمرین روز شنبه بازیکنان تیمش شرکت کند.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی در روزهای گذشته تا آستانه فسخ قرارداد خود هم پیش رفته بود اما حالا خود را به تمرین قرمزها معرفی کرده تا خیال هواداران پرسپولیس را راحت کند.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و این اولین تمرین بعد از بازی با گل‌گهر است که با هدایت یحیی برگزار خواهد شد.

چند روز پیش اخباری پیرامون تصمیم یحیی به فسخ منتشر شده بود اما در همان زمان سازمان لیگ

و ۴۸ ساعت از فضای فوتبال ایران دور بود.

نکته جالب در مورد بازگشت یحیی این است که او دو نوتیس بابت مطالباتش به مدیران پرسپولیس داده و حالا همچنان در موقعیت فسخ قرار دارد.

۲۴ ساعت تا جلسه سرنوشت ساز در پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس ظهر امروز به تهران بازگشته و باید دید پای میز مذاکره و گفتگو با مدیران این تیم خواهد نشست یا خیر.

24 ساعت تا جلسه سرنوشت ساز در پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل محمدی که بعد از ارسال آخرین اخطار خود به باشگاه از حضور در تمرینات تیم خودداری کرد و در ادامه نیز راهی امارات شده بود، دقایقی پیش به تهران بازگشته است.

در این رابطه گفته می‌شود بعد از صحبت‌هایی که مدیربرنامه سرمربی پرسپولیس با مدیران این باشگاه داشته، گل محمدی فردا صبح در باشگاه حاضر خواهد شد و به صحبت در خصوص مشکلات و موانع شکل گرفته خواهد پرداخت.

این در حالیست که تمرین پرسپولیس نیز طی دو روز اخیر با اعتصاب بازیکنان همراه شده و اعضای تیم نیز علیرغم صحبت‌هایی که روز گذشته مدیران تیم با حضور در استادیوم شهید کاظمی با آنها داشته‌اند، همچنان بابت عدم پرداخت مطالبات و بدقولی در این زمینه و همچنین صحبت‌هایی که پیش از این با رسانه‌ها داشته‌اند، دلخور هستند.

باید دید یحیی گل محمدی در بازگشت دوباره به تهران، در ساختمان باشگاه حاضر خواهد شد و آیا به مذاکره و گفتگو با مدیران تیم خواهد پرداخت یا خیر.

تغییر زمان تمرین پرسپولیس

در شرایطی که قرار بود تمرین امروز سرخ‌ها صبح برگزار شود، زمان آن تغییر کرد.

تغییر زمان تمرین پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، تمرین سرخ‌ها که طی دو روز اخیر با اعتصاب بازیکنان همراه شده، قرار بود بعد از صحبت‌های روز گذشته اعضای هیئت مدیره امروز صبح برگزار شود که با تغییر زمان همراه شده است.

طبق برنامه اعلام شده، تمرین امروز بازیکنان قرار بود از ساعت ۱۱ در استادیوم شهید کاظمی دنبال شود که در ادامه به بازیکنان اعلام شد که این تمرین با تغییر زمان، از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

این در حالیست که همچنان به واسطه بدعهدی مدیران تیم در پرداخت مطالبات، مشخص نیست که آیا  بازیکنان تمرینات را دنبال کنند یا خیر. از سوی دیگر گفته می‌شود تغییر زمان تمرین به دلیل بازگشت یحیی گل محمدی خواهد بود و سرمربی سرخ‌ها امروز در تمرین تیم حضور پیدا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.