تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 7:58
کد خبر : 126003

۵۹ قرارداد ایمیدرو برای زیرساخت معادن

۵۹ قرارداد ایمیدرو برای زیرساخت معادن

آرمان شرق-گروه اقنصاد:ایمیدرو در راستای توسعه زیرساخت معادن کشور؛ ۵۹ قرارداد راهسازی و برق‌رسانی با اعتبار ۱۶.۹۸۲ میلیارد ریال در دست اجرا دارد. به گزارش ایمیدرو، این قراردادها که مربوط به سال‌جاری (۱۴۰۱) است، به صورت اجرایی و مطالعاتی هستند. با هدف توسعه زیربناهای معادن؛ ۲۷ قرارداد اجرایی راهسازی و برق‌رسانی به معادن به طول ۷/ ۴۹۸ کیلومتر در ۱۹ استان و با اعتبار ۱۶.۹۴۷ میلیارد ریال در دست اجراست.) به طول ۸۷۶ کیلومتر در ۲۴ استان و با اعتبار۱۴۵.۴ میلیارد ریال در مرحله اجراست.

۵۹ قرارداد ایمیدرو برای زیرساخت معادن

ایمیدرو در راستای توسعه زیرساخت معادن کشور؛ ۵۹ قرارداد راهسازی و برق‌رسانی با اعتبار ۱۶.۹۸۲ میلیارد ریال در دست اجرا دارد.
به گزارش ایمیدرو، این قراردادها که مربوط به سال‌جاری (۱۴۰۱) است، به صورت اجرایی و مطالعاتی هستند. با هدف توسعه زیربناهای معادن؛ ۲۷ قرارداد اجرایی راهسازی و برق‌رسانی به معادن به طول ۷/ ۴۹۸ کیلومتر در ۱۹ استان و با اعتبار ۱۶.۹۴۷ میلیارد ریال در دست اجراست.) به طول ۸۷۶ کیلومتر در ۲۴ استان و با اعتبار۱۴۵.۴ میلیارد ریال در مرحله اجراست. طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور (مجموعه تحت پوشش ایمیدرو) راهبری اجرای پروژه‌های زیرساختی از جمله راهسازی و برق‌رسانی را بر عهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.