تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 6:36
کد خبر : 132177

عبور تاریخی پرسپولیس از امتیاز ۱۲۰۰ در لیگ برتر ایران

عبور تاریخی پرسپولیس از امتیاز ۱۲۰۰ در لیگ برتر ایران

آرمان شرق-گروه ورزش:قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد. تیم فوتبال پرسپولیس در فصلی که علیرضا بیرانوند توانست رکورد زمانی رسیدن به صد کلین‌شیت را در فوتبال ایران بهبود ببخشد، بهترین عملکرد دفاعی خود را در ۲۲ دوره مسابقات لیگ خلیج فارس رقم زد.

عبور تاریخی پرسپولیس از امتیاز ۱۲۰۰ در لیگ برتر ایران

قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد. تیم فوتبال پرسپولیس در فصلی که علیرضا بیرانوند توانست رکورد زمانی رسیدن به صد کلین‌شیت را در فوتبال ایران بهبود ببخشد، بهترین عملکرد دفاعی خود را در ۲۲ دوره مسابقات لیگ خلیج فارس رقم زد.

قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد. تیم فوتبال پرسپولیس در فصلی که علیرضا بیرانوند توانست رکورد زمانی رسیدن به صد کلین‌شیت را در فوتبال ایران بهبود ببخشد، بهترین عملکرد دفاعی خود را در ۲۲ دوره مسابقات لیگ خلیج فارس رقم زد. پرسپولیس در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشته و در مجموع ۶۷۲ مسابقه را به انجام رسانده است. مزیت این فصل رقابت سرخ‌ها این بود که بهترین عملکرد دفاعی خود در تمام ادوار را با دریافت ۱۳ گل رقم زدند. حد‌نصاب قبلی ۱۴ گل دریافتی در لیگ ۱۶‌تیمی بود که مربوط به فصل شانزدهم و اولین قهرمانی از سری قهرمانی‌های گلات، با هدایت برانکو ایوانکوویچ می‌شد. او در آخرین فصل حضورش به بهبود این حدنصاب نزدیک شد، ولی در نهایت این اتفاق در فصلی که گذشت تحت هدایت یحیی گل‌محمدی روی داد. در‌حال‌حاضر مجموع گل‌های خورده پرسپولیس در لیگ برتر به عدد ۶۰۰ و گل‌های زده به ۹۵۹ رسیده است. آنها همچنین در مسابقه ماقبل پایانی لیگ بیست‌و‌دوم و در بازی با گل‌گهر سیرجان از مرز هزارو ۲۰۰ امتیاز گذشتند. طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران با ۳۳۲ پیروزی، ۲۰۸ تساوی و ۱۳۲ باخت،‌ هزار و ۲۰۴ امتیاز را تاکنون به دست آورده‌اند. البته این عدد امتیازات دریافتی را بیان می‌کند و جدای از ۱۳ امتیاز کسر‌شده در سه دوره رقابت‌ها به دلیل احکام انضباطی فیفا و احکام انضباطی فدراسیون فوتبال است./شرق

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.