تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 8:06
کد خبر : 136100

یووتیچ گزینه انحرافی پرسپولیس؟

یووتیچ گزینه انحرافی پرسپولیس؟

آرمان شرق-گروه ورزش:ظاهراً به جز گل‌محمدی و درویش تنها عده معدودی در جریان نام‌های مطرح شده برای مذاکرات هستند که باعث شده خبر موثقی در این زمینه به رسانه‌ها درز پیدا نکند و عملاً نام‌هایی که در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود تنها گمانه‌زنی است.

یووتیچ گزینه انحرافی پرسپولیس؟

شاگرد مانچینی در راه پرسپولیس
در حالی که در فضای مجازی از مهاجم سابق تیم فوتبال منچسترسیتی به عنوان گزینه خط حمله پرسپولیس نام برده می‌شود، اما واقعیت چیز دیگری است.

خبرگزاری میزان – همانطور که از قبل اعلام شده بود یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی پریرا به دنبال جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت در کنار مهاجمان داخلی است.

طی این مدت نام‌های زیادی برای این منظور مطرح و گزینه‌های زیادی از طریق ایجنت‌ها به باشگاه پرسپولیس لینک شدند که یکی از آخرین گزینه‌ها و البته جذاب‌ترین آن‌ها استفان یووتیچ، مهاجم سابق منچسترسیتی انگلیس و تیم ملی فوتبال مونته‌نگرو است که از قضا سابقه گلزنی به تیم ملی ایران را هم دارد.

کار تا جایی پیش رفت که حتی در فضای مجازی نامه رسمی باشگاه پرسپولیس به منظور جذب این بازیکن منتشر شد، اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که روند جذب مهاجم خارجی به صورت کاملاً محرمانه و در سکوت خبری پیش می‌رود تا اتفاقات تلخ گذشته از جمله ورود دلا‌ل‌ها و بالا رفتن قیمت و بر هم خوردن توافق تکرار نشود.

ظاهراً به جز گل‌محمدی و درویش تنها عده معدودی در جریان نام‌های مطرح شده برای مذاکرات هستند که باعث شده خبر موثقی در این زمینه به رسانه‌ها درز پیدا نکند و عملاً نام‌هایی که در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود تنها گمانه‌زنی است.

مبلغی که باشگاه پرسپولیس برای جذب استوان یووتیچ باید هزینه کند، یک و نیم میلیون دلار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.