تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 8:58
کد خبر : 137870

گوستاوو بلانکو تا دو سال آبی می‌پوشد

گوستاوو بلانکو تا دو سال آبی می‌پوشد

آرمان شرق-گروه ورزش:بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، طلسم عدم جذب بازیکن خارجی در استقلال شکسته شد و آنها با این مهاجم آرژانتینی به توافق رسیدند. این بازیکن ۳۱ ساله با ۱۹۰ سانتی متر قد، عضو باشگاه ایبار اسپانیا بود. او همچنین سابقه بازی در تیم های مالاگا و رئال اویدو اسپانیا، شاختار دونتسک اوکراین و آنتالیا اسپور ترکیه را در کارنامه دارد.

گوستاوو بلانکو تا دو سال آبی می‌‎پوشد

خرید لحظه آخری استقلال: مهاجم 190 سانتی از آرژانتین

به گزارش “ورزش سه”، فقط یک ساعت پس از اعلام خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، رسانه رسمی این باشگاه به صورت ناگهانی از جذب مهاجم آرژانتینی مدنظر کادرفنی خبر داد. گوستاوو ازکیل بلانکو، نام مهاجم ۳۱ ساله ای است که با مدیران این تیم به توافق نهایی دست یافت.

طی هفته های گذشته، جواد نکونام بارها در صحبت هایش اعلام کرد که به دنبال جذب حداقل ۲ بازیکن خارجی است و در این زمینه نیز مذاکرات مختلفی با گزینه های متفاوتی صورت گرفت که هیچ کدام با نتیجه خاصی همراه نمی شد و این موضوع نیز عصبانیت کادرفنی و هواداران را به دنبال داشت.

در نهایت و طی روزهای گذشته، فهرست گزینه های استقلال به دو نام محدود می شد؛ عمرو ورده و گوستاوو بلانکو که مورد دوم در روزهای گذشته راهی ترکیه شد تا با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در این کشور، قراردادش را با آبی پوشان به امضا برساند.

گوستاوو بلانکو فصل قبل در ۳۳ مسابقه برای اینبار در لالیگا ۲ و کوپا دلری به میدان رفت که حاصل آن ۵ گل و یک پاس گل بود. این بازیکن در سه فصل گذشته موفق به زدن ۱۸ گل برای تیم هایش شده است. او سابقه ۶ قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام اوکراین را با شاختار داشته و با آرسنال آرژانتین و الوداد مراکش نیز، تجربه قهرمانی دارد.

بهترین دوران حرفه ای بلانکو به فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ بازمیگردد که این بازیکن موفق شد برای تیم کارپاتی لویو اوکراین ۱۲ گل به ثمر برساند. انتظار می رود که این مهاجم آرژانتینی به زودی و برای عقد قرارداد رسمی راهی تهران شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.