تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 7:57
کد خبر : 150162

گل‌محمدی: پرسپولیس استقلال را راحت‌تر از سپاهان می‌برد!

گل‌محمدی: پرسپولیس استقلال را راحت‌تر از سپاهان می‌برد!

آرمان شرق-گروه ورزش: سرمربی سابق پرسپولیس ۱۱ سال قبل هنگامی که این سمت را بر عهده داشت در مورد بل این تیم با استقلال حرف‌های ویژه‌ای زد.

گل‌محمدی: پرسپولیس استقلال را راحت‌تر از سپاهان می‌برد!

 خبرورزشی- یحیی گل‌محمدی اسفند ماه سال ۱۳۹۱ سرمربی پرسپولیس بود و بسیاری معتقدند در آن مقطع تجربه لازم برای چنین کاری را نداشت و نباید قبول مسئولیت می‌کرد چون در نهایت حاصل کارش موفقیت‌آمیز نبود.

یحیی ۲۲ اسفند سال ۹۱ در گفت‌وگوی اختصاصی ضمن تاکید بر این‌که پرسپولیس در لیگ دوازدهم صرفا باید به مقام پنجم فکر کرده و البته در اندیشه فتح جام حذفی باشد، ادامه داد: امید پرسپولیس برای چهارم شدن از بین رفت و حالا باید در اندیشه مقام پنجم و البته رسیدن به فینال جام حذفی و فتح آن مسابقات باشیم. کارمان در جام حذفی دشوار است چون تیم‌های مدعی دیگر هم حضور دارند؛ استقلال و سپاهان در جام حذفی حاضر هستند و میتوانند رقیب ما باشند. البته من قاطعانه معتقدم اگر در جام حذفی با استقلال مواجه شویم، این تیم را راحت‌تر از سپاهان می‌توانیم شکست بدهیم.

گل‌محمدی در ادامه پیرامون شرایط لیگ برتر و وضعیت داوری آن مسابقات نیز حرف‌های جالبی زد: من داوران را دوست دارم و هیچ مشکل شخصی با آن‌ها ندارم اما گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که ماندگار می‌شود و این اشتباهات به ضرر تیم‌هاست. باور کنید هنوز هم گاهی اوقات شب‌ها خواب محسن قهرمانی را می‌بینم! در مورد این‌که چه تیمی قهرمان لیگ دوازدهم می‌شود هم از الان نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی به لحاظ فوتبالی معتقدم سپاهان در قیاس با استقلال برای کسب این عنوان شایسته‌تر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.