تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 19:28
کد خبر : 145101

گل‌محمدی : تمام اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه تیم ما

گل‌محمدی : تمام اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه تیم ما

آرمان شرق-گروه ورزش: ما از وی‌ای‌آر استقبال می‌کنیم. وی‌ای‌آر برای چه در بازی قبل آمد؟ برای اینکه اشتباهات بزرگ در بازی نباشد‌. تمام اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه تیم ما. دو امتیاز راحتی را از ما گرفتند. مانده‌ام که چرا این اشتباهات فقط به ضرر تیم ماست. هم باید برایمان پنالتی می‌گرفتند، هم پنالتی تیم استقلال اصلاً پنالتی نبود و هم بازیکن استقلال باید دقیقه ۶۰ اخراج می‌شد. تمام اتفاقات بزرگ این بازی به ضرر تیم ما شد.

گل‌محمدی : تمام اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه تیم ما

یحیی به نفع خورشیدی، علیه بنیادی‌فر و فغانی!

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان حاضر شد و در ابتدا گفت: خوشحالم که در این شهر خاطره‌انگیز هستم. سال‌های خوبی را در این شهر داشتم. در چند سالی که اینجا بودم دوران خوب زندگی من بود. هفته‌های حساسی را پشت‌سر می‌گذاریم و بازی فردای ما با توجه به وضعیت حساس جدول یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل است. تا انتهای نیم فصل چهار بازی داریم که باید سعی کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم. بازی فردا اولین بازی ماست و تمرینات خوبی هم داشته‌ایم.

یحیی در مورد دربی هفته گذشته ادامه داد: اتفاقات و حواشی‌ای که در بازی قبل بود انرژی زیادی را از لحاظ ذهنی از بازیکنان گرفت. بالاخره دربی همیشه حساس بوده و هست و انرژی زیادی از تیم می‌گیرد. سعی کردیم ریکاوری و تمرینات خوب داشته باشیم.

او در مورد استقلال خوزستان گفت: مقابل یک تیمی بازی داریم که با توجه به فوتبال خوبی که ارائه می‌دهد، جایگاهش اینجای جدول نیست‌. آنها مقابل بالانشینان جدول هم بازی‌های خوبی را انجام داده بودند. بازی‌های زیادی از آنها دیدیم و من تیم یکدست جوان و خوبی دیدم. به کادر فنی خوب این تیم تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت در ادامه لیگ دارم. استقلال خوزستان از تیم‌هایی است که بالاخره در این شهر ریشه دارد.

1968274

گل‌محمدی راجع به سختی این مسابقه گفت: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و همراه با سه امتیاز باشد. می‌دانیم که سخت به دست می‌آید و بازیکنان باید انرژی خوبی در بازی داشته باشند. بازیکنان باید بدانند که بازی راحتی را در پیش ندارند. ان‌شاءالله بازی خوبی بشود.

یحیی گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا عدم فرهنگ‌سازی در مورد وی‌ای‌آر باعث حواشی پیش‌آمده در دربی شد، عنوان کرد: ما از وی‌ای‌آر استقبال می‌کنیم. وی‌ای‌آر برای چه در بازی قبل آمد؟ برای اینکه اشتباهات بزرگ در بازی نباشد‌. تمام اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه تیم ما. دو امتیاز راحتی را از ما گرفتند. مانده‌ام که چرا این اشتباهات فقط به ضرر تیم ماست. هم باید برایمان پنالتی می‌گرفتند، هم پنالتی تیم استقلال اصلاً پنالتی نبود و هم بازیکن استقلال باید دقیقه ۶۰ اخراج می‌شد. تمام اتفاقات بزرگ این بازی به ضرر تیم ما شد.

سرمربی پرسپولیس راجع به کمک داورهای عراقی، ادامه داد: ناراحتی ما هم از این است شاید اگر VAR نبود و این اتفاقات می‌افتاد، می‌گفتیم که داور ندیده است. دو داور عراقی بودند که ما روی آن بحث داریم که چگونه، چطور و با چه ارتباطی اصلا از عراق آمده بودند. من به باشگاه هم گفتم تمام مکالمات بین داور و داوران وی‌ای‌آر باید پخش بشود و شفاف‌سازی بشود تا ببینیم در آن صحنه‌ها چه اتفاقاتی افتاده. این حق طبیعی تیم ماست.

1968276

او در مورد اشکان خورشیدی، داور دربی قبلی در جام حذفی که هجمه‌های زیادی علیهش بود، گفت: برای یک نفر واقعاً خوشحالم آن هم اشکان خورشیدی که اتهامات زیادی را علیهش زدند و دیدید با وی‌ای‌آر چه اتفاقاتی افتاد. این‌ها کار خداست و خدا هم نمی‌گذارد که حق کسی پایمال بشود.

یحیی در پایان در مورد اینکه علیرضا فغانی تمام تصمیمات داور را به جز اخراج تایید کرده بود، بیان کرد: صحبت‌های آقای فغانی هیچوقت فصل الخطاب نیست. ایشان هم اشتباه می‌کند. خیلی از کارشناسان هم برعکس صحبت‌های ایشان صحبت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.