تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 10:03
کد خبر : 134705

کودتای شبانه نکونام !/ علیه کی؟ بچه؟!

کودتای شبانه نکونام !/ علیه کی؟ بچه؟!

آرمان شرق-گروه ورزش:با اینکه باز هم می‌گویم آقای خطیر چهار، پنج روز است آمده و نمی‌تواند خیلی کارها را انجام دهد، ولی سرعت عمل نیاز داریم و اگر قرار است تیمی بسته شود، باید در حد قهرمانی باشد و برای کسب قهرمانی بجنگد. تیم ببازد یا مساوی کند، هوادار چنین چیزی را قبول نمی‌کند. بعد با کی کار دارند؟ با سرمربی و بازیکن.

کودتای شبانه نکونام !/ علیه کی؟ بچه؟!

کودتای شبانه نکونام در اکباتان در یک مصاحبه تند!

به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام در پایان دیدار برابر پیکان، صحبت‌های تند و جنجالی را به زبان آورد. او که به دلیل تغییرات مدیریتی، نبود بودجه کافی، برآورده نشدن انتظارات نقل و انتقالاتی و مسائل دیگر دلخور و عصبی به نظر می‌رسید، از وضعیت موجود گلایه کرد.

سرمربی استقلال ابتدا درباره این بازی تدارکاتی گفت: بازی دوستانه پیش فصل بود و با توجه به اینکه زبیر نیک‌نفس و امید حامدی‌فر مصدوم بودند به چند بازیکن جوان دیگر زنگ زدیم تا علاوه بر نفرات جوان قبلی امروز بیایند و بتوانیم دو تیم داشته باشیم و همه بازی کنند. سعی می‌کنیم با توجه به اینکه بازیکنان در دوران بدنسازی هستند، شرایط آنها را بهتر کنیم.

بولت سرشاخه برای هواداران صحبت می‌کنم تا بدانند چه خبر است
بولت زیر مجموعهمی‌خواهم خیلی باز و شفاف صحبت کنم. همه صحبتم برای هواداران استقلال است، چون من هر چه دارم، از آنهاست و الان هم که اینجا هستم، به خاطر این عزیزان است. به عنوان سرمربی استقلال و در کنار هواداران صحبت می‌کنم تا بدانند که در این باشگاه چه خبر است.

بولت سرشاخههیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد
بولت زیر مجموعهاز روزی که شروع کردیم، سعی کردیم، کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم، ولی هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد. چه اتفاق مثبتی برای من رقم زدند و چه کاری برای من انجام داده‌اند؟ آقای خطیر تازه آمده، ولی من به شما می‌گویم قرارداد من در باشگاه نیست.

بولت سرشاخه باید برای اتفاقات خنده‌دار استقلال گریه کنیم
بولت زیر مجموعهقرارداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. واقعاً یک نفر می‌تواند به راحتی اسناد یک باشگاه را با خودش ببرد؟ خنده‌دار است، ولی من و هواداران استقلال باید به خاطر این اتفاقات گریه کنیم.

بولت سرشاخههیچ کدام از لیست اولیه جذب نشدند
بولت زیر مجموعهمی‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.

بولت سرشاخهبازیکنان مورد نظر ما راهی تیم‌های دیگر شدند
بولت زیر مجموعهبا آرمین سهرابیان صحبت کردیم چون دفاع وسطی نداشتیم. مرادمند و غلامی قرارداد نداشتند و سیلوا هم رفته بود. پس دفاع وسطی نداشتیم. ما به سه دفاع وسط نیاز داشتیم. از این سه مورد، باید ۲ بازیکن را جذب می‌کردیم که یک نفر را گرفتیم و بقیه راهی تیم‌های دیگر شدند.

بولت سرشاخهعزت اللهی و اسدی را خواستیم ولی نگرفتند
بولت زیر مجموعهسعید عزت اللهی و رضا اسدی را خواستیم، هر بازیکنی را خواستیم، نگرفتند. حتی بازیکن قرارداد دارد و سر تمرین نمی‌آید. می‌گویند بذارید دو، سه روز بگذرد، بازیکن می‌گیریم. از کجا می‌گیرید؟ تمام شد آقا! تیم باید سه هفته دیگر بازی کند. فردا هوادار از من نتیجه می‌خواهد. نتیجه چیست؟ نتیجه جذب بازیکن است.

بولت سرشاخهاسم هر بازیکنی را بردیم گفتند گران است
بولت زیر مجموعهاول از همه گفتیم نباید اینها (قایدی و محبی) بروند، گفتند نه درست می‌شود ولی رفتند. گفتیم دو تا وینگر خوبمان جدا شده‌اند، باید جایشان بازیکن بگیریم. باید یک سری بازیکن از تیم خارج شوند و یک سری بازیکن جدید بیاید. می‌گوییم امیرحسین حسین زاده، می‌گویند گران است. می‌گوییم خالدآبادی را بگیریم، می‌گویند آقا گران است! می‌گوییم فلان بازیکن، می‌گویند گران است!

بولت سرشاخهبازیکن مدنظر ما می‌رود و پشت سرش را نگاه نمی‌کند
بولت زیر مجموعهمثال می‌زنم، وقتی هم می‌روند با بازیکنی جلسه می‌گذارند، آن بازیکن ۲۰ میلیارد می‌خواهد، مسئولین ما می‌گویند می‌شود هشت میلیارد بگیری؟ یک جوری حرف می‌زنند که بازیکن می‌رود و پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند. الآن شما اسم چهار بازیکن را بیاورید تا من آنها را بگیرم. تمام شدن بازیکن‌ها که! کی باید جواب بدهد؟

بولت سرشاخهبه مرادمند گفتم تمرین نکن
بولت زیر مجموعهمربی بدنساز من نیامده است. مربی بدنسازی که ۱۶ سال در لالیگا کار کرده است. قرارداد من نیست، کادر فنی من قرارداد ندارد، دکتر و تدارکات و ماساژور و هیچکس قرارداد ندارد. حسین مرادمند بدون قرارداد آمد سر تمرین. من به او گفتم تمرین نکن. چون اگر مصدوم می‌شد، هیچ کس از این باشگاه نگاهش نمی‌کرد. مثل من فوتبالی نیستند که دست نوازش بر سرش بکشند.

بولت سرشاخهبه من می‌گویند تیم قهرمانی نمی‌خواهد
بولت زیر مجموعهتیم من در دوران بدنسازی، بهترین بدنساز آسیا را کنار خودش ندارد. بعد می‌گویند گران است! ببخشید پس تیم‌های دیگر چطوری خرج می‌کنند؟ برای تیم‌های دیگر گران نیست؟ به من می‌گویند تیم قهرمانی نمی‌خواهد، من هم گفتم آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم. تیم قوی می‌خواهم تا برای قهرمانی تلاش کنم. تازه برای قهرمانی می‌جنگم نه اینکه قول بدهم. سعی می‌کنم سال اول برای آن بجنگم. اگر نشد، سال دوم را قول می‌دهم.

بولت سرشاخهمی‌گویند تیم پنجم شود!
بولت زیر مجموعهمی‌گویند تیم پنجم شود. کجا تیم پنجم شود؟ هوادار مگر تحمل این چیزها را دارد؟ من اسم نمی آورم که چه کسی این حرفها را زده است. آقای خطیر چون تازه آمده، خیلی از مسائل برای حل شدن به زمان نیاز دارد. ولی مشکل ما این است که زمان نداریم. مثلا با بازیکن صحبت می‌کنیم، قیمت می‌دهیم پنج میلیارد، می‌گویند بگذارید دو، سه روز بگذرد بعد درست می‌کنیم. آقا ۲۱ روز دیگر لیگ شروع می‌شود. من چطوری در ۲۱ روز بدن یک بازیکن را آماده کنم؟

بولت سرشاخهبدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در استقلال رخ می‌دهد
بولت زیر مجموعهبدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در استقلال در حال رخ دادن است و برای من این اتفاقات می‌افتد. این اتفاقات داستان‌هایی دارد که از بیرون، دوباره پای یک بچه در باشگاه باز شده است. خیلی ساده و شفاف بگویم. این بچه، همانی است که هیچ وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی باشگاه پایین برود. باعث و بانی آن نیز من مربی و من مدیرعامل هستم. چون تصمیماتی می‌گیرند که به ضرر استقلال است.

بولت سرشاخهمانند اختاپوس می‌ریزند داخل باشگاه!
بولت زیر مجموعههر زمان که این افراد در باشگاه نبودند، استقلال نتیجه گرفت. شما بروید ببینید چرا فرهاد مجیدی قهرمان شد؟ پا و دست اینا از استقلال کوتاه بود. انگار که استقلال برای خودشان است. سریع هم مانند اختاپوس می‌ریزند داخل باشگاه و هر کاری دلشان بخواهد، می‌کنند. می‌خواهند نفرات خودشان را داخل باشگاه بگذارند تا کار کند. اصلا از این خبرها نیست! زمانی که من هستم، چارچوب را من می‌چینم تا کی کار کند. هر کسی هم نمی‌تواند، اصلا سر تمرین نیاید. چارچوب تیمم را من می‌چینم. من نفر می‌گویم و باشگاه باید بگیرد.

بولت سرشاخهمگر کسی می‌تواند بگوید پرسپولیس پنجم می‌شود؟
بولت زیر مجموعهمی‌گویند پول نداریم. این همه هوادار را چطور راضی نگه می‌دارید؟ بروید به هوادار بگویید ما قهرمان نمی‌شویم و پنجم می‌شویم. مگر کسی می‌تواند بگوید پرسپولیس پنجم می‌شود؟

بولت سرشاخهمی‌گویند برای مربی بدنساز اسپانیایی پول نداریم
بولت زیر مجموعهجلسات زیادی با آقای خطیر داشتیم ولی هیچ اتفاق مثبتی که به تیمم، خودم، کادرم و بازیکنان کمک کند، رخ نداده است. تیم پرسپولیس ۲ سال دنبال مربی بدنساز من بود. در ایران فقط با خودم کار کرده است. الآن می‌گویند پول نداریم. آقا برای من پول ندارید تا نکونام زمین بخورد؟ تمام فکر و ذکر من هوادار است و اینها را برای هوادار می‌گویم.

بولت سرشاخهمگر می‌توانم به هوادار بگویم امسال پنجم می‌شویم؟
بولت زیر مجموعهتمام دغدغه من هوادار است چون آنها پشت من هستند. چون هوادار من را خواست و به اینجا آمدم. چون هوادار دوست داشته است امسال این اتفاق رخ دهد. من به هواداران مدیون هستم و باید همه چیز را به آنها بگویم. از خوزستان، چهارمحال و بختیاری، چابهار و از آن سر دنیا برای تمرینات و بازی دوستانه و به عشق استقلال می‌آیند. من خودم هوادار این تیم بوده‌ام. چقدر من برای این تیم گریه کرده‌ام. مگر می‌توانم نسبت به هوادار بی‌اعتنا باشم؟ مگر می‌توانم اینها را حساب نکنم؟ بعد بروم به هواداران بگویم که می‌گویند پنجم شویم، آقایان هوادار شما موافقید؟ بیایید بگویید بسم الله، ما موافقیم پنجم شویم. ولی چنین چیزی نیست. استقلال، پرسپولیس و سپاهان همیشه مدعی قهرمانی هستند. یکی از آنها قهرمان می‌شود، اما برای قهرمانی می‌جنگند.

بولت سرشاخهشک نکنید استقلال این فصل را از دست داده است
بولت زیر مجموعهاو در مورد اینکه به نظر می‌رسد استقلال عملا فصل را از دست داده است، گفت: شما شک نکنید که این اتفاق خواهد افتاد. به من می‌گویند آقا شما سه بازیکن نیاز داری. این حرف خنده دار است. امسال ما بازی‌های تیم ملی بزرگسالان و امید داریم. ان‌شاءالله ۱۰ بازیکن ملی پوش داشته باشیم ولی حداقل سه، چهار بازیکن که دعوت می‌شوند. من باید با کی تمرین کنم؟ می‌گویند سه بازیکن می‌خواهی. کدام سه تا بازیکن؟ هفت بازیکن این تیم نیستند. علاوه بر اینکه باید تیم سال قبل را حفظ می‌کردیم، باید چند بازیکن را نیز اضافه می‌کردیم چون این تیم مشکل داشته که قهرمان نشده است. باید ضعف‌ها را ترمیم می‌کردیم.

بولت سرشاخهاعتبار من نه، پای اعتبار استقلال در میان است
بولت زیر مجموعهنکونام در مورد اینکه این اتفاقات به اعتبار او ضربه می‌زند، گفت: اعتبار من نه؛ این اعتبار استقلال است. اعتبار من در فوتبال، بین مردم و تمام جامعه است. ولی اینجا اعتبار استقلال است و ما درباره آن حرف می‌زنیم. با اینکه باز هم می‌گویم آقای خطیر چهار، پنج روز است آمده و نمی‌تواند خیلی کارها را انجام دهد، ولی سرعت عمل نیاز داریم و اگر قرار است تیمی بسته شود، باید در حد قهرمانی باشد و برای کسب قهرمانی بجنگد. تیم ببازد یا مساوی کند، هوادار چنین چیزی را قبول نمی‌کند. بعد با کی کار دارند؟ با سرمربی و بازیکن.

بولت سرشاخهاگر به قیمت رفتنم تمام شود، با اینها می‌جنگم!
بولت زیر مجموعهنکونام در پاسخ به این سوال که منظور او از بچه چه کسی است، اظهار داشت: دیگر همه او را می‌شناسند. نیازی به گفتن نیست. اینها در استقلال خیلی کارها می‌کنند. الآن که دارند در باشگاه جولان می‌دهند. حواسشان را جمع کنند. به قیمت اینکه هوادار خوشحال باشد و من از این تیم بروم، با اینها دعوا می‌کنم! اینها کی هستند؟ دنبال برگزاری جلسه با من هستند. پیغام می‌دهند که یک جا بنشینیم و با هم صحبت کنیم. اصلا کی هستید شما که با من جلسه بگذارید؟

بولت سرشاخههیچ گاه برای استقلال حاشیه‌ای درست نکردم
بولت زیر مجموعهسرمربی استقلال درخصوص اینکه این افراد همان‌هایی هستند که اجازه ندادند او روی نیمکت تیم بنشیند، اظهار داشت: مشکلی نیست که من روی نیمکت ننشینم. این هوادار خوشحال شود، اصلا من روی نیمکت نمی‌نشینم، من فقط هوادار این تیم هستم. در تمام سال‌هایی که به عنوان بازیکن یا مربی در استقلال نبودم، ببینید نکونام چه حاشیه‌ای برای این تیم داشته؟ هیچ وقت هیچ مشکلی نداشتم و ۱۰۰ سال دیگر نیز نخواهم داشت.

بولت سرشاخهاین‌ها را از استقلال دور کنید تا ساکت شویم
بولت زیر مجموعهتا این آقایان می‌آیند، این تیم بدبخت می‌شود. آقا ۴۰ سال است این اتفاقات افتاده و باز هم رخ خواهد داد. اول اینها را از همه دور کنید. اول از همه خود من و مدیریت باشگاه باید اقدام کنیم تا تصمیم گیری نکنند، نمی‌دانم جلساتشان را در جهان کودک نگذارند تا برای استقلال مشکل درست نکنند تا ما ساکت شویم. من از هوادار می‌خواهم حواسشان باشند که اینها به جواد نکونام ضربه نمی‌زنند، اینها به باشگاه ضربه می‌زنند. چون استقلال از همه ما بزرگتر است. ما هیچ کداممان نیستیم ولی استقلال همیشه هست.

بولت سرشاخههوادار متمول هزار تومان هم کمک نکرده است
بولت زیر مجموعهاو درباره اینکه بر خلاف سایر باشگاه‌ها، حضور هوادار متمول برای استقلال حاشیه درست کرده است، گفت: ما هواداری ندیدیم که بیاید و هزار تومان کمک کند.

بولت سرشاخهحسین زاده عاشق استقلال است
بولت زیر مجموعهسرمربی استقلال درباره لیست بازیکنان خارجی نیز گفت: هیچ بازیکنی نداریم. هر کسی را می‌گوییم، می‌گویند گران است. خب حداقل حسین زاده را بگیرید که بازیکن ایرانی است و برای باشگاه خودمان بوده است. شارلوا ۸۰۰ هزار دلار می‌خواهد؟ بله او ۳ سال قرارداد دارد، اشتباه کرده‌اند او را ارزان فروخته‌اند یا هر اتفاقی افتاده، باشگاه بلژیکی می‌خواهد از او درآمد کسب کند. بنشینند و صحبت کنند. خود او با من صحبت کرده و عاشق استقلال است و دوست دارد به اینجا بیاید و قرارداد سه ساله ببندد.

بولت سرشاخهحسین زاده را بگیرند و با فروشش درآمد کسب کنند
بولت زیر مجموعهباشگاه استقلال با حسین زاده قرارداد ببندند و بتوانند از او درآمد کسب کنند. بازیکن جوان و آینده داری است. بلد باشند و او را بفروشند. خالد آبادی، امیرحسین اسلامی، یاسین سلمانی و… را می‌گوییم، می‌گویند گران است. هیچی دیگر!

بولت سرشاخهقایدی تمام شده است!
بولت زیر مجموعهنکونام در پایان و درخصوص اینکه برای بازگشت قایدی مذاکره شده است، گفت: آقا تمام شده است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.