تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 - 7:59
کد خبر : 115342

گزارش ناآرامی ها در کشور

گزارش ناآرامی ها در کشور

آرمان شرق-گروه سیاست:بر اساس اخبار ایرنا ، فارس و تسنیم ، نا آرامی ها در کشور در روز پنجشنبه ادامه ذاشت.

آرمان شرق-گروه سیاست:بر اساس اخبار ایرنا ، فارس و تسنیم ، نا آرامی ها در کشور در روز پنجشنبه ادامه ذاشت.

گزارش ناآرامی ها در کشور

مهاباد

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: «یک منبع آگاه در مهاباد گفت: فرمانده انتظامی این شهرستان، از ناحیه سر زخمی و اینک در بیمارستان بستری شد. این منبع آگاه اظهار کرد: یکی از کارکنان انتظامی مهاباد هم در ناآرامی‌های امروز، هردو چشم خود را از دست داده است.»
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: «یک منبع آگاه در مهاباد گفت: فرمانده انتظامی این شهرستان، از ناحیه سر زخمی و اینک در بیمارستان بستری شد.این منبع آگاه اظهار کرد: یکی از کارکنان انتظامی مهاباد هم در ناآرامی‌های امروز، هردو چشم خود را از دست داده است.

این‌ منبع آگاه اضافه کرد: از شروع ناآرامی های اخیر در مهاباد تاکنون ۲۰ نیروی مربوط به فرماندهی انتظامی زخمی شده‌اند.»

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در حوادث امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

سرهنگ محمد توحیدی با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در حوادث امروز این شهرستان اظهار داشت: یک زخم جزئی از ناحیه سر بود که مسئله خاصی نیست و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به خسارت فراوان به اموال دولتی، خصوصی و مردم افزود: بحمدالله هم‌اکنون امنیت مطلوبی در شهر برقرار است و هیچ‌گونه مشکل، تجمع و اغتشاشی در سطح وجود ندارد و اوضاع در تحت کنترل نیروهای انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اشاره به التهاب‌آفرینی و دروغ‌پراکنی رسانه‌های معادن در خصوص این شهرستان و بحرانی نشان دادن وضعیت مهاباد تصریح کرد: هم‌اکنون شهر در آرامش کامل بوده و هیچ‌گونه خبری از اغتشاش و تجمع نیست و تمام اخبار رسانه‌های معاند دروغ و کذب است و مردم مطمئن باشند که پلیس برای تامین امنیت از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

گیلان

تسنیم: جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایجاد خسارت برای واحدهای صنفی شب گذشته در گیلان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه‌ عده‌ای در شب گذشته قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را در برخی نقاط استان داشتند اظهار داشت:۸۱ نفر از عاملان اغتشاش و تخریب اموال عمومی شب گذشته دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: به‌دنبال انتشار فراخوان‌های هدفمند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی، عده‌ای از افراد با بی‌توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت‌دهی به اعتراضات، برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایجاد خسارت برای تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که توسط پلیس دستگیر شدند.

حسن‌پور از آمادگی کامل مجموعه انتظامی استان برای برخورد با اغتشاشگران خبر داد و تصریح کرد: برخورد با اغتشاشگران، آسیب‌زنندگان به بیت‌المال و برهم‌زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ و عرض تسلیت به هم‌وطنان به ویژه مردم شریف استان فارس و با تشکر از همکاری خوب شهروندان گیلانی با پلیس برای تامین امنیت تصریح کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با دروغ‌‌پردازی و تحریک افراد ناآگاه باعث بی‌نظمی و هرج و مرج شوند.

آمل

دو بسیجی در آمل امشب (۵ شنبه ۵ آبان) توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

دو بسیجی در آمل امشب (۵ شنبه ۵ آبان) توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، این افراد در شرایطی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که در حال خروج از مسجد بودند و شهر آمل نیز در آرامش بود.

بر اساس این گزارش در شبهای گذشته نیز در شهرهایی نظیر تهران و ملایر شاهد ترورهای مشابه بودیم.

فارس نوشت: طی ناآرامی‌های چهارشنبه چهارم آبان ماه، بسیجی «امیر کمندی» به دست اغتشاشگران به شهادت رسید.

یک منبع آگاه اظهار کرد: طی ناآرامی‌های شب گذشته، چهارشنبه چهارم آبان ماه، بسیجی پاسدار «امیر کمندی» به دست اغتشاشگران به درجه شهادت نائل آمد.

این منبع آگاه افزود: طی حوادث شب گذشته در خیابان ستارخان، تعدادی از آشوب‌گران اقدام به آشوب همچنین پرتاب کوکتل مولوتوف به سمت مردم و نیروهای نظامی کردند، که یک کوکتل مولوتوف به شهید کمندی برخورد می‌کند و در اثر جراحت شدید ایجاد شده در ناحیه سر و گردن به شهادت می‌رسد.

وی در ادامه گفت: تعدادی از لیدرهای آشوب‌های شب گذشته که برخی آموزش دیده بودند دستگیر شدند.»

به دنبال فراخوان ضدانقلاب و تحریک احساسات جوانان، غروب دیروز پنجشنبه شهر‌های بانه و دهگلان دچار التهاب و در ادامه ناامنی و آشوب شد. نیرو‌های انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است. در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.

فارس نوشت: به دنبال فراخوان ضدانقلاب و تحریک احساسات جوانان، غروب دیروز پنجشنبه شهرهای بانه و دهگلان دچار التهاب و در ادامه ناامنی و آشوب شد.

در ادامه این گزارش آمده است: اغتشاشگران در بلوار بلال حبشی، بلوار هیمن، میدان جهاد و میدان مادر و همچنین مسیر حمزه‌آباد و سلیمان‌بگ بانه ضمن سردادن شعارهایی ساختارشکنانه، با روشن کردن آتش و شکستن تابلوهای راهنمایی رانندگی موجب ایجاد راهبندان و مزاحمت برای مردم شدند.

نیروهای انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است.

در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.

همچنین دیروز شهر دهگلان نیز شاهد اغتشاشات و ناامنی بود که عده‌ای با فریب دروغ‌های ضدانقلاب به خیابان آمده بودند و علیه نیروهای انتظامی و امنیتی سنگ‌پراکنی می‌کردند.

پلیس ابتدا می‌خواست با خویشتن‌داری اغتشاشگران را متفرق کند اما آنها بیشتر به سمت نیروها حمله‌ور می‌شدند که در نهایت با گاز اشک‌آور متفرق شدند.

رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی سعی می‌کردند مردم و بخصوص جوانان شهرهای سنندج و مریوان را به خیابان بکشانند.

دشمن با پخش این تصاویر و فیلم‌ها وضعیت شهرهای سنندج و مریوان را ناامن جلوه می‌داد و با یک دروغ شاخدار اعلام کردند مریوان سقوط کرده است، در حالیکه هیچ اتفاقی در این دو شهر رخ نداد.

رئیس سازمان نظام پزشکی در تجمع کتک خورد و استعفا داد!

بعضی می‌پرسند خواسته پزشکان چه بود؟ خواست پزشکان اجرای نص صریح قانون است. تمام مواردی را که شما برشمردید، جزو قانون است، یعنی خواسته نیست؛ خواسته یعنی موضوع جدیدی که بخواهی اجرا شود و اگر کسی اجرا نکند، یعنی کار غیرقانونی می‌کند.

روزنامه هم‌میهن نوشت: تجمعی که اعضای نظام‌پزشکی تهران، پزشکان و کادر سلامت قرار بود دیروز و در سالن همایش‌های ساختمان نظام‌پزشکی کشور برگزار و بیانیه پزشکان در آن خوانده شود، نه‌ تنها برگزار نشد که به خشونت کشیده شد. رئیس و قائم‌مقام سازمان نظام‌پزشکی تهران، دو نفر از کسانی بودند که در ساختمان معروف خیابان شانزدهم امیرآباد تهران حضور داشتند و برخورد‌هایی که با آنان و دیگر افراد حاضر در تجمع شد، موجب استعفای آن‌ها شد.

محمد رازی، قائم‌مقام سازمان نظام‌پزشکی تهران بزرگ حالا در گفتگو با هم‌میهن استعفایش را در اعتراض به برخورد با کادر سلامت و پزشکان تایید می‌کند و خبر می‌دهد، پس از این‌که ماموری به صورت موید علویان، رئیس سازمان نظام‌پزشکی تهران مشت زده و فک پایین او آسیب دیده، او از سمتش استغفا کرده است. رازی می‌گوید، بیانیه پزشکان براساس نص صریح قانون بوده و حالا شخص رئیس‌جمهوری باید درباره اتفاقات دیروز پاسخگو باشد.

‌ آقای دکتر قرار بود اجتماع صبح چهارشنبه، در سازمان نظام‌پزشکی و صنفی باشد، اما آنطور که پزشکان انتظار داشتند، نشد و اتفاق‌های دیگری افتاد.

بله. قرار بود این تجمع کاملا صنفی و داخل سازمان باشد.

چرا تجمع به تشنج کشیده شد؟

از صبح اول‌وقت، نیرو‌های امنیتی دور تا دور نظام‌پزشکی را محاصره کرده بودند، در‌ها را بسته بودند و احدی را به داخل راه نمی‌دادند؛ به جز کارمندان نگهبانی و مسئولان هیئت‌مدیره نظام‌پزشکی کل. از نظام‌پزشکی تهران هم من از پشت نرده و علامت دادن به کارمندان خودمان و گفتگو با پلیس توانستم به داخل بروم. دیدم بیشتر از ۱۰ نفر پزشک به داخل سالن راه داده نشدند. درحقیقت شاید برنامه این بوده که با این ۱۰ نفر این گردهمایی برگزار شود؛ البته این ۱۰ نفر هم از این موضوع ناراضی بودند و اعتراض می‌کردند. بیرون هم خیابان‌های منتهی به ساختمان نظام‌پزشکی را بسته بودند و حتی اگر کسی کاری هم نداشت، همین‌که از آنجا عبور می‌کرد با او برخورد می‌کردند؛ نیرو‌هایی که حافظ جان من و شما هستند.

یادم هست آقای خاتمی زمانی که رئیس‌جمهور بود، گفت پلیس خدمت‌گزار شماست، شما نباید از پلیس بترسید، چون پلیس، کارمند شماست و وظیفه‌اش تامین امنیت شماست. من دیدم خانم دکتری را بعد از این‌که می‌خواست وارد ساختمان نظام‌پزشکی شود و اجازه ندادند، به زور با خود بردند. وقتی به مسئول گروه‌شان گفتم او را راهنمایی کنید بیاید داخل، خود‌به‌خود سروصدا می‌خوابد، اما من را هم هل دادند و دیگر نتوانستم تحمل کنم، از نظام‌پزشکی آمدم بیرون. بعد متوجه شدم به صورت دکتر علویان که درصدد این بوده چند خانم دکتر از داخل نظام‌پزشکی را از بین ماموران رد کند که بروند، مشت زده‌اند و دچار صدمه فک تحتانی کرده‌اند.

‌ دلیل استعفای شما از قائم‌مقامی نظام‌پزشکی سازمان نظام‌پزشکی تهران بزرگ هم همین بود؟

بله. ما دیدیم مهمان‌نوازی‌های خوبی می‌شود و پزشکان حتی به خانه خودشان هم نمی‌توانند بروند، دیگر عضو هیئت‌مدیره بودن یا قائم‌مقام بودن برای من هیچ ارزشی ندارد؛ در مقابل توهینی که به جامعه پزشکی می‌شود. توهینی که به مردم به‌ویژه سلامت جسمی و روانی‌شان می‌شود هم، سوی دیگر ماجراست. پزشکان، کارشان رسیدگی به سلامت جسمی و روحی مردم است و وقتی کار به اینجا کشیده، دیدم این القاب را یدک نکشیم بهتر است؛ به همین دلیل استعفا دادم. از این کاری که ماموران امنیتی انجام دادند، بسیار ناراحتم.

‌ بعد از استعفای شما، دکتر رئیس‌زاده، رئیس سازمان نظام‌پزشکی کل کشور پیگیر این ماجرا نشدند یا واکنشی نشان ندادند؟

من از این موضوع خبری ندارم.

‌ در بیانیه‌ای که قرار بود خوانده شود، پزشکان می‌خواستند درباره استقلال نظام‌پزشکی، خشونت‌ها و محرمانه بودن اسناد مربوط به مصدومان صحبت کنند. درست است؟

بله. این بیانیه نص صریح قانون است و این نص نیاز به بازگو کردن و درخواست ندارد. بعضی می‌پرسند خواسته پزشکان چه بود؟ خواست پزشکان اجرای نص صریح قانون است. تمام مواردی را که شما برشمردید، جزو قانون است، یعنی خواسته نیست؛ خواسته یعنی موضوع جدیدی که بخواهی اجرا شود و اگر کسی اجرا نکند، یعنی کار غیرقانونی می‌کند.

‌ خب به نظر شما وقتی حرفی خلاف قانون زده نمی‌شود، چرا باید چنین برخوردی با پزشکان شود؟

حرف قانونی پزشکان این است که با آمبولانس نباید کار امنیتی شود. بیمارستان نباید کار امنیتی کند. مریض در بیمارستان باید احساس امنیت کند. من می‌گویم بچه‌ای وقتی به سن قانونی نرسیده اگر در بازداشتگاه است، پدر و مادرش باید حتما هر روز بتوانند او را ببینند. این‌ها نص صریح قانون است که باید اجرا شود.

‌ پزشکانی به ما گفتند قرار بوده سالنی را به آن‌ها بدهند تا بتوانند در آن صحبت کنند، اما ظاهرا سه‌شنبه شب به آن‌ها اعلام شده سازمان روز چهارشنبه تعطیل است. چرا این ظرفیت برای آن‌ها در نظر گرفته نشد؟

نظام‌پزشکی احتمالا تحت‌تاثیر فشار‌های بیرونی مجبورشده برنامه را لغو کند، ولی به هرحال کسی که مسئول آنجا می‌شود حتما باید این اقتدار و استقلال را داشته باشد که بتواند خودش تصمیم بگیرد، نه این‌که برایش تصمیم بگیرند.

‌ در خیابان هم شاید می‌شد به صورت آرام این مراسم را برگزار کرد.

آن‌ها حتی اجازه ندادند در سالن نظام‌پزشکی این مراسم برگزار شود وای به حال خیابان.

‌ شما از نزدیک شاهد برخورد‌ها بودید. برداشت‌تان از نوع برخورد‌ها چه بود؟

برخورد‌ها بسیار خشن بود.

‌ تحلیل شما در این باره چیست و به‌نظرتان سازمان نظام‌پزشکی نباید موضعی روشن در این باره بگیرد؟

حتما باید سازمان این موضع را بگیرد. در سازمان نظام‌پزشکی تهران، من و دکتر علویان، رئیس سازمان نظام‌پزشکی تهران استعفا دادیم. امیدوارم سازمان نظام‌پزشکی کل هم بیانیه‌ای واقعی و مقتضی در این باره صادر کند.

‌ به‌نظر می‌رسد سازمان نظام‌پزشکی با تعطیل اعلام کردن سازمان، بیانیه ندادن و واکنش نشان ندادن به استعفای شما دو نفر، از این موضوع شانه خالی کرده است.

بله. درحقیقت به نوعی شانه خالی کردن است.

‌ این نوع رفتار‌ها چه پیامد‌هایی برای پزشکان خواهد داشت؟

این مسئله صنفی پزشکی به تنهایی نبود، این مسئله وظیفه پزشکی بود؛ وظیفه پزشکی دنبال این است که آمبولانس و بیمارستان سالم کار کنند، تجهیزات پزشکی برای همه به‌طور مساوی استفاده شود و پزشکان دسترسی مساوی به همه بیماران داشته باشند؛ ما نمی‌توانیم یک مصدوم را جدا کنیم و بگوییم این باشد، این نباشد. اطلاعات بیمار جزو اطلاعات خصوصی هر فرد است و نباید در اختیار فرد ثالث قرار بگیرد، اما متاسفانه الان این وظیفه پایمال شده است.

‌ از استعفا‌های بعدی خبر دارید؟

بعید نیست. هر فرد مستقلی در این شرایط استعفا می‌دهد، چون در این شرایط نمی‌شود کار کرد.

‌ شما غیر از آن یک خانم دکتر که دیدید دستگیر کردند، باز هم خبر دارید چند نفر بازداشت شده‌اند؟

می‌دانم چندنفر بازداشت شده‌اند، اما شرایط طوری است که از تعداد دقیق خبر ندارم.

‌ الان باید نظام‌پزشکی پیگیر وضعیت و آزادی آن‌ها باشد؟

صددرصد باید نظام‌پزشکی پیگیر باشد و شخص آقای رئیس‌جمهور باید در این باره پاسخگو باشد.

پزشکان بازداشت شده

با توجه به شرایط پیش آمده، ضمن ابراز تاسف مجدد، برای آزادی آن دسته از همکاران جامعه پزشکی که به دلیل درخواست‌های صنفی و حفظ حرمت جایگاه رفیع طبابت در محل حاضر بوده‌اند پیگیری‌های جدی از مسئولین ذیربط در حال انجام است که با قول مساعدت همراه بوده است

به گزارش جماران، به نقل از فانا، متن بیانیه سازمان نظام پزشکی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن اظهار تاسف از مشکلات به وجود آمده برای برخی همکاران شریف جامعه پزشکی کشور، در خصوص مسائل اخیر موارد زیر را به استحضار می‌رسانیم؛

۱- همانطور که در اطلاعیه‌های قبلی گفته شد، سازمان نظام پزشکی کشور و شخص رئیس کل سازمان در جریان پرونده مرحومه مهسا امینی، با پیگیری‌های متعدد از هیچگونه تلاشی در راستای وظایف خود دریغ نکردند.

۲- تمامی دغدغه‌های به حق مطرح شده در این مدت از سوی اعضای محترم جامعه پزشکی، به صورت رسمی و غیررسمی در جلسات و مکاتبات متعدد با نهادهای مسوول پیگیری شد که تلاش‌ها برای حصول نتایج نهایی همچنان ادامه دارد.

۳- درخصوص فراخوان تجمع اخیر در نظام پزشکی تهران، با توجه به حواشی پیش آمده در تجمع برخی از همکاران در نظام پزشکی مشهد و شیراز و گرفتاری‌های مترتب بر آن برای برخی از مسوولین نظام پزشکی آن شهرستان‌ها، جلسات مختلفی با سایر ارکان نظام پزشکی برگزار شد و ملاحظات متعددی در نظر گرفته شد.

۴- در روز یکشنبه اول آبان ماه با برخی از فعالین صنفی و نمایندگان فراخوان تجمع در حضور رئیس کل سازمان جلسه‌ای برگزار شد و پس از شنیدن نظرات آنها، شرایط حضور همکاران در سازمان برای آنها تشریح شد.

۵- با توجه به اعلام فرا‌خوان از چندین روز قبل، مجاورت محل تجمع با کوی دانشگاه، همزمانی آن با چهلمین روز فوت خانم امینی و فراخوان گسترده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خارج کشور برای تجمعات در سطح شهر، تشدید پروژه کشته‌سازی توسط دشمنان کشور که نمونه آن را در همان روز در حادثه تاسف بار تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شاهد بودیم، نگرانی از سلامت همکاران و امنیت تجمع دغدغه‌ای جدی و غیرقابل انکار برای مسوولین نظام پزشکی کشور بود.

۶- علیرغم همه این تهدیدات، نگرانی پرسنل و نیز توصیه‌های متعدد برای تعطیلی روز چهارشنبه، مسئولین، سازمان را تعطیل نکردند و رئیس کل به همراه تمامی معاونین از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه در سازمان حاضر شدند تا در کنار همکاران و پذیرای آنان باشند.

۷- شرایط و سالن‌های سازمان برای پذیرش همکاران کاملا آماده و تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود افراد غیر عضو و پیشگیری از حوادث احتمالی آسیب‌رسان اندیشیده شد، به طوری که در ساعات ابتدایی تعدادی از همکاران نیز در سازمان حضور پیدا کردند.

۸- بنا به تدابیر انتظامی در سطح استان ‌و به دلیل حساسیت محل و زمان تجمع، کنترل خیابان به طور کامل در اختیار ناجا قرار داشت و رایزنی‌ها و تلاش‌های مستمر برای امکان ورود همکاران به سازمان نتیجه‌بخش نبود.

۹- در جلسه ابتدایی که با برخی همکاران حاضر شده در سالن سازمان برگزار شد، رئیس کل ضمن استقبال از حضور همکاران، به اعلام فعالیت‌های انجام شده و رایزنی‌های متعدد با مقامات قضایی و سیاسی و لزوم رعایت شان جامعه پزشکی کشور اشاره و سپس مشغول ادامه رایزنی جهت امکان حضور اعضا در سازمان شدند.

۱۰- با توجه به شرایط پیش آمده، ضمن ابراز تاسف مجدد، برای آزادی آن دسته از همکاران جامعه پزشکی که به دلیل درخواست‌های صنفی و حفظ حرمت جایگاه رفیع طبابت در محل حاضر بوده‌اند پیگیری‌های جدی از مسئولین ذیربط در حال انجام است که با قول مساعدت همراه بوده است.

۱۱- در پایان از همه همکاران معزز شاغلین حرف پزشکی و اعضای محترم سازمان درخواست می‌نماید با عنایت به فضای مستعد جهت هرگونه سوءاستفاده احتمالی دشمنان از رفتار مدنی گروه‌های صنفی، با سعه صدر و خویشتنداری کمافی‌السابق در کنار مردم به ارائه خدمات استمرار بخشیده تا در اولویت نخست رسیدگی به امور همکاران از مسیر صحیح مجدانه پیگیری گردد.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

پنجم آبان ماه ۱۴۰۱

راهپیمایی سراسری پس از نماز جمعه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «دشمنان عنود ملت ایران در ادامه اغتشاشات اخیر و پروژه ناامن‌سازی کشور عزیزمان، دست به جنایت دیگری زده و ده‌ها تن از زائران مظلوم حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را به خاک و خون کشیدند.»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «دشمنان عنود ملت ایران در ادامه اغتشاشات اخیر و پروژه ناامن‌سازی کشور عزیزمان، دست به جنایت دیگری زده و ده‌ها تن از زائران مظلوم حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را به خاک و خون کشیدند.»

به گزارش ایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت حرم نورانی و اعلام همدردی با خانواده‌های شهداء و مجروحان این اقدام ددمنشانه، از مردم غیور ایران اسلامی دعوت می‌نماید که با راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی این هفته در سراسر کشور، نفرت و انزجار خود را از توطئه‌های مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیسم به نمایش بگذارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.