تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 7:30
کد خبر : 138177

پاسخ جنجالی عابدزاده به شایعه حمایت از دشمن یحیی

پاسخ جنجالی عابدزاده به شایعه حمایت از دشمن یحیی

آرمان شرق-گروه ورزش:بعد از انتقادات عابدزاده به صورت خصوصی برای یک نفر توضیح داده است که آنچه هواداران برداشت کرده‌اند با آنچه مد نظر او بوده تفاوت دارد. عابدزاده در این باره گفته: این عکس معلوم است که یعنی بهروز دهنت رو ببند! عقاب آسیا در ادامه افزوده است: این روزنامه‌هایی که حاشیه درست می‌کنند، شما باید جواب آنها را بدهید. نباید برعکس شود!

پاسخ جنجالی عابدزاده به شایعه حمایت از دشمن یحیی

احمدرضا عابدزاده به شایعه حمایت از بهروز رهبری‌فرد مقابل یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد. احمدرضا عابدزاده که دو روز قبل تصویری از خودش به همراه بهروز رهبری‌فرد منتشر کرده بود، گفت مفهوم عکس با آنچه رسانه‌ها برداشت کرده‌اند متفاوت است.
به گزارش اعتمادآنلاین، بهروز رهبری‌فرد در چند ماه گذشته بارها انتقادات تندی به یحیی گل‌محمدی وارد کرده است. او در آخرین مصاحبه خودش رسما شمشیر را برای سرمربی سرخ‌پوشان از رو بست. رهبری‌فرد گفت: من با گل‌محمدی رفاقتی ندارم و او جواب تلفن مرا نداده است. بلافاصله بعد از انتشار این مصاحبه احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق پرسپولیس تصویری از خودش به همراه بهروز رهبری‌فرد را استوری کرد که برخی آن را به معنای حمایت او از بهروز در مقابل یحیی تفسیر کردند. همین برداشت باعث شد برخی هواداران پرسپولیس از عابدزاده دلخور شوند. در همین راستا تعدادی از طرفداران از عابدزاده خواستند به این اقدام خود خاتمه دهد و دست از حمایت از رهبری‌فرد مقابل گل‌محمدی بردارد.
بعد از انتقادات عابدزاده به صورت خصوصی برای یک نفر توضیح داده است که آنچه هواداران برداشت کرده‌اند با آنچه مد نظر او بوده تفاوت دارد. عابدزاده در این باره گفته: این عکس معلوم است که یعنی بهروز دهنت رو ببند! عقاب آسیا در ادامه افزوده است: این روزنامه‌هایی که حاشیه درست می‌کنند، شما باید جواب آنها را بدهید. نباید برعکس شود!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.