هواداران و اعضای باشگاه پرسپولیس امیدوارند قانون جدید نقل و انتقالاتی اصلاح شود.

یکی از تیم‌هایی که بیشترین ضرر را از قوانین جدید نقل و انتقالاتی کرده، پرسپولیس است. قهرمان فصل قبل لیگ برتر و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها نیاز به تقویت دارد ولی همین حالا لیست پرسپولیس پر است و این تیم تنها در صورتی می‌تواند بازیکن جدید بخرد که یک نفر را از لیست خود کنار بگذارد. رسپولیس و بعضی باشگاه‌ها، با سازمان لیگ وارد مذاکره شده‌اند تا حداقل ۲ سهمیه زیر ۲۵ سال به لیست تیم‌ها برگردد.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، پرسپولیس محمد عمری و مهدی عبدی را وارد لیست زیر ۲۵ سال می‌کند و جای آن‌ها در لیست بزرگسالان، با یک مهاجم جدید، مدافع چپ یا دروازه‌بان ذخیره پر می‌شود. چیزی تا شروع لیگ نمانده و هواداران پرسپولیس به شدت نگران ادامه نقل و انتقالات تیمشان هستند. این تیم در چند پست نیاز به گرفتن بازیکن جدید دارد ولی در نقل و انتقالات پرسپولیس گره بزرگی ایجاد شده است.

گره‌ای که البته با دستان فدراسیون و مدیران سازمان لیگ می‌تواند برطرف شود ولی تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. حال باید دید در قوانین نقل و انتقالاتی اصلاحیه‌ای شاهد خواهیم بود و یا اینکه شرایط به همین شکل برای تیم‌های لیگ برتری ادامه پیدا خواهد کرد.