تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 19:37
کد خبر : 148410

چهارشنبه خبرساز در انتظار صندلی هیئت مدیره

چهارشنبه خبرساز در انتظار صندلی هیئت مدیره

آرمان شرق-گروه ورزش:موضوع مربوط به گزینه‌های مدیرعاملی در این باشگاه نیز با شدت زیادی دنبال می‌شود و از عطابخش به عنوان مدیرعامل اسبق پیکان، گرشاسبی مدیرعامل اسبق این باشگاه و همچنین پیکان و فولاد و البته علی اکبری طاهری به عنوان گزینه‌های جدی ورود به جمع اعضای هیئت مدیره این باشگاه یاد می‌شود.

چهارشنبه خبرساز در انتظار صندلی هیئت مدیره

بازار شایعات مدیریتی پرسپولیس داغ شد

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که قرار است مجمع باشگاه پرسپولیس روز ۲۴ بهمن ماه برگزار شود، اما همانند روزها و شاید ماه‌های قبل بار دیگر شایعات درباره احتمال تغییرات دوباره در آن شکل گرفته است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که از فصل گذشته به صندلی مدیریت این باشگاه رسیده، هرچند در آخرین تغییرات شکل گرفته از عضویت هیئت مدیره خارج شد اما همچنان بحث زیادی را دنبال نام و البته صندلی خود می‌بیند.

این در حالیست که چندی پیش از جمع اعضای کنونی هیئت مدیره نیز اتفاقاتی جدید رقم خورد و پیمان حدادی و حسین خبیری از این سمت کناره‌گیری کردند تا اکنون جمع اعضای هیئت مدیره سه نفره دنبال شود و حسین شهریاری، محمد دلبری و پوراحمدی در آن عضویت داشته باشند.

رضا درویش در آخرین تغییراتی که هیئت مدیره این تیم داشت، از جمع اعضا کنار رفت تا تنها به عنوان مدیرعامل در این باشگاه کار را دنبال کند.

اکنون با توجه به برگزاری مجمع این باشگاه که قرار است روز ۲۴ بهمن ماه برگزار شود، شایعات درباره احتمال تغییرات دوباره در جمع اعضای هیئت مدیره با اضافه شدن یا خروج برخی از اعضا داغ شده است.

موضوع مربوط به گزینه‌های مدیرعاملی در این باشگاه نیز با شدت زیادی دنبال می‌شود و از عطابخش به عنوان مدیرعامل اسبق پیکان، گرشاسبی مدیرعامل اسبق این باشگاه و همچنین پیکان و فولاد و البته علی اکبری طاهری به عنوان گزینه‌های جدی ورود به جمع اعضای هیئت مدیره این باشگاه یاد می‌شود.

با این حال وزارت ورزش طی سالیان اخیر همواره نشان داده که در اعلام اعضای هیئت مدیره معمولا با اسامی کمتر شناخته شده در جمع ورزشی‌ها علاقمند است و بعید نیست در اتفاقات جدید بار دیگر نام جدیدی را شاهد باشیم. همه چیز اما طی ۷۲ ساعت آتی مشخص خواهد شد و اینکه آیا درویش بهمراه اعضای هیئت مدیره جدید کار را دنبال خواهد کرد یا نفراتی به این جمع با توجه به خروج حدادی و خبیری را شاهد خواهیم بود و البته گزینه دیگر هم خروج اعضای کنونی و نفرات جدید خواهد بود. برای این اتفاق باید تا روز چهارشنبه منتظر ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.