تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 20:27
کد خبر : 141773

پیشروی اسرائیل در غزه واقعیت داشت؟

پیشروی اسرائیل در غزه واقعیت داشت؟

آرمان شرق: پس از چند حمله زمینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و انتشار تصاویری از تانک‌های آن در خیابان «صلاح‌الدین» غزه، شواهد حاکی از آن است که تهدیدهای مداوم مقامات سیاسی و نظامی این رژیم راه به جایی نبرده و طرح‌های آن‌ها برای نفوذ به غزه با شکست مواجه شده است.

پیشروی اسرائیل در غزه واقعیت داشت؟

پیشروی اسرائیل در غزه واقعیت داشت؟پس از چند حمله زمینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و انتشار تصاویری از تانک‌های آن در خیابان «صلاح‌الدین» غزه، شواهد حاکی از آن است که تهدیدهای مداوم مقامات سیاسی و نظامی این رژیم راه به جایی نبرده و طرح‌های آن‌ها برای نفوذ به غزه با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، منابع محلی درباره انتشار خبرهایی مبنی بر پیشروی زمینی نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند «هیچ‌گونه پیشرفت زمینی در داخل محله‌های مسکونی در نوار غزه وجود ندارد».

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع آگاه گزارش داد: چند تانک و یک بولدوزر ارتش رژیم اشغالگر از منطقه مرزی «جحر الدیک» در محور خیابان صلاح الدین پیشروی کردند.

طبق این گزارش، خیابان صلاح‌الدین یک منطقه مرزی است که تنها سه کیلومتر از نوار مرزی غزه و سرزمین‌های اشغالی فاصله دارد و هیچ ساختمان مسکونی و یا خانه‌ای در آن ساخته نشده و صرفا یک منطقه خالی و کشاورزی خالی از سکنه است.

این منابع در این باره تصریح کردند که این منطقه از نظر نظامی و امنیتی کم اهمیت و ضعیف محسوب می‌شود.

منابع شهاب در ادامه گزارش دادند: خلاصه آنچه اتفاق می‌افتد این است که ارتش رژیم اشغالگر در حال یک تلاش دوباره برای تهاجم جدید در نزدیکی مرز است و این رژیم به مکانی رسید که در جنگ سال ۲۰۱۴ به آنجا رسیده بود و در آن زمان نیز در عملیات زمینی شکست خورده بود.

ویدئویی نیز در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره شلیک تانک رژیم صهیونیستی به یک خودرو غیرنظامی در غزه منتشر شده است. خبرگزاری شهاب خبر داد نیروهای مقاومت به این تانک که به خیابان صلاح الدین نفوذ کرده بود، شلیک و آن را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.