تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402 - 15:16
کد خبر : 126788

امام جمعه موقت تهران : جهان را آباد خواهیم کرد

امام جمعه موقت تهران : جهان را آباد خواهیم کرد

آرمان شرق-گروه سیاست:این ملت در جنگ ترکیبی و نابسامانی‌های اقتصادی مقابل فتنه جهانی ایستاده‌اند. انقلاب ما پدیده نجات بشر و ان‌شاءالله در سایه استقامت بر این انقلاب، زیر پرچم ولایت جهان را آباد خواهیم کرد.

امام جمعه موقت تهران : جهان را آباد خواهیم کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر ما رهبر سیاسی صرف نیست بلکه الگوی جهاد و از خود گذشتگی است. والله امام و رهبری دل به دنیا نداده‌اند و از هیچ قدرت و حادثه‌ای ترسی نداشتند و با یک حادثه مردم را تثبیت کردند.

به گزارش «انتخب»، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران و با حضور نمازگزاران تهران برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری بهترین شخصیت بعد از امام زمان (عج)‌ است.

صدیقی یادآور شد: از روز اول انقلاب زنجیره‌ای به هم پیوسته از دامن زدن به اختلافات قومیتی تا جنگ، ترور، ایجاد ناامنی از طریق منافقیان، فتنه ۷۸، ۸۸ و اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و جنگ ترکیبی از سوی دشمنان نظام و انقلاب به کار بسته شد اما جمهوری اسلامی از همه این صحنه‌ها، پیروز بیرون آمد.

وی سپس در وصف ملت ایران هم گفت: ملت ما در تاریخ خلقت، بی‌نظیر است. هیچ ملتی به سان ملتی که امام خمینی و امام خامنه‌ای داشته‌اند، نیستند. این ملت تا زمان ظهور امام زمان (عج)‌ ایثاگرانه در صحنه ایستاده‌اند. این ملت در جنگ ترکیبی و نابسامانی‌های اقتصادی مقابل فتنه جهانی ایستاده‌اند. انقلاب ما پدیده نجات بشر و ان‌شاءالله در سایه استقامت بر این انقلاب، زیر پرچم ولایت جهان را آباد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.